login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Aanklagen

Offline Toppe - 31/10/2004 10:01
Avatar van ToppePHP interesse Hoi, Iemand op MSN wilt mijn tutorial die ik geschreven heb misbruiken. Hij wil hem uploaden en poste op wfsg, Wat zal ik doen? Moet ik naar de politie stappen? Er zit wel een copyright op de tutorial. Moet ik naar de digitale politie gaan? En heeft iemand hier een website/email/telefoon van? Alvast bedankt!

9 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Dennisvb - 31/10/2004 10:02
Avatar van Dennisvb MySQL ver gevorderde Daar kan je weinig aan doen. Wat is wfsg eigenlijk? Je had hem ook niet laten zien...
Offline Toppe - 31/10/2004 10:03
Avatar van Toppe PHP interesse www.webfanaat-sg.nl
En wat laten zien Ik denk dat ik er wel zeker wat tegen kan doen als de digitale politie niets doet doe ik het wel maar dan met me vuist. Sorry hoor maar hij jat alles bij elkaar, Het is de webmaster van www.komnuspelen.nl (NooB SitE!)
Offline Tuinstoel - 31/10/2004 10:04
Avatar van Tuinstoel PHP expert áls je ingeschreven stond bij de Kamer van Koophandel had je er © op kunnen zetten. Dan had je de jatter een geldboete op kunnen geven als hij hem niet wil verwijderen. Maar als je daar niet in staat kun je in principe ook niets beginnen.
Offline Insane - 31/10/2004 10:06
Avatar van Insane Onbekend (C) krijg je niet zomaar.... is wel een beetje duur hé voor zo'n nutteloze tut;-)
Offline Bart - 31/10/2004 10:08
Avatar van Bart PHP expert Lol, wat maakt et in godsnaam uit, jij weet dat jíj die tutorial hebt geschreven.
Offline Toppe - 31/10/2004 10:10
Avatar van Toppe PHP interesse Omdat ik niet wil dat andere met de eer van mijn geschreven iets zouden gaan lopen! Daar heb ik geen zin meer in en hij jat van alles en iedereen!
Offline twopeak - 31/10/2004 10:15
Avatar van twopeak Gouden medaille

PHP ver gevorderde
op alles wat eender welke persoon maakt staat een copyright.
MAAR, ga maar eens bewijzen dat jij het maakte...

wat je welt kunt doen, is naar de betreffende site gaan, en vriendelijk aan de admin uitleggen dat er dat probleem is.
Aangezien admins altijd vriendelijke en begripvolle mensen zijn, zal hij consequenties kunnen treffen. (van jouw naam eronder te plakken, het artikel verwijderen of

En anderzijds bekeken, je zou er fier over moeten zijn dat mensen je tut zo goed vinden dat ze hem willen copieren! ik zou mensen vragen om hem over te nemen, (onder mijn naam liefst dan)
Offline Squirrel - 31/10/2004 10:17
Avatar van Squirrel HTML interesse ff iets offtopic hé, maar om die (c) te zetten, MOET je daarom zijn ingeschrijven bij KvK? Hier op SM zie ik dat er ook eentje staat, zijn jullie ingeschreven of staat het er gelijk bij de meeste: "om een beetje af te schrikken"?
Offline freddyboeke - 31/10/2004 10:18
Avatar van freddyboeke HTML beginner Voor copyright moet je nooit betalen. Alles wat jijzelf maakt, is automatisch van jouw (zie www.auteursrechts.nl).

Op MijnHomepage staat er een hele pagina uitleg over het copyright, ook wat je kan doen als iemand dit niet respecteert.
Hier te lezen: http://www.mijn...ebsite.php

1 ding: zolang dat de tutorial nog niet gekopierd is, kan je niets doen.
Hopelijk blijft het bij dreigen 
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.203s