login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Extern access

Offline Tuinstoel - 26/04/2006 21:18
Avatar van TuinstoelPHP expert Ik zat me het een en ander te bedenken over remote control van je PC, en dan met name op het uitgaande verkeer.
Ik zit met een klein dom probleempje; normaliter staat bij mij de computer overdag aan om prut te uploaden/downloaden. Dat downloaden doet het hem niet zo zeer, maar dat uploaden wel. Als ik upload via de nodige downloadprogramma's kan ik sloom downloaden van mijn eigen webserver. Vrij frustrerend dus. Daarom vroeg ik me af of er een soort van remote access is, geen Radmin, maar een soort van webbased ding dat je dus ook op school kan bereiken. Of zou er helemaal een alternatief zijn; d.m.v. uploaden rechten per draaiend programma.
Iemand dus een idee hoe ik extern de upload snelheid van bijvoorbeeld Azureus of eMule zou kunnen veranderen?

7 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Maarten - 26/04/2006 21:20
Avatar van Maarten Erelid Ik snap het niet helemaal, kan je dat eens in kleutertaal uitleggen?

ALS ik het dan al begrijp zou ik zeggen dat je gewoon een soort click-macro moet instellen die een beetje op je pc klikt naar waar die snelheid staat en dat die macro daar dan een groter getalletje zet?
Offline Tuinstoel - 26/04/2006 21:22
Avatar van Tuinstoel PHP expert Mjah aan een macro zat ik ook wel te denken, maar hoe.

Kijk.
Stel het is donderdag ochtend 9 uur en ik zit op school, en thuis staat mijn computertje de nodige pr0n enz. te uploaden. Maar ik wil op school mijn enorm saaie tijd vullen met het luisteren van een mp3tje dat ik wil downloaden van mijn eigen computer. Hoe krijg ik dan in godsnaam die upload snelheid van bittorrent/p2p prut omlaag?
Van tevoren op 0 zetten is geen optie, want ik heb zo ongeveer overal de plicht om minimaal 1 op 1 te delen .
Offline marten - 26/04/2006 21:25 (laatste wijziging 26/04/2006 21:31)
Avatar van marten Beheerder ik heb eens een keer de nodige remote programs onderzocht
zal eens kijken of ik dat nog heb ergens

wil je je email eens pmén aan me tuinstoel?

heb het documentje hier 
Offline Tuinstoel - 26/04/2006 21:31 (laatste wijziging 26/04/2006 21:36)
Avatar van Tuinstoel PHP expert Mjah ken ik wel, maar ik kan vanaf school geen programma's installeren . Anders had ik dat wel gedaan.

Ja dat noemt men ook wel webbased ja:ooh:
Offline marten - 26/04/2006 21:31 (laatste wijziging 26/04/2006 21:37)
Avatar van marten Beheerder webbased ;)

Edit
oke dan ga ik op bed 
truste
Offline Gerard - 26/04/2006 22:04
Avatar van Gerard Ouwe rakker WinVNC (www.realvnc.com) heeft ondersteuning voor een java based (webbased) client te draaien op je pc
Offline marten - 27/04/2006 09:04
Avatar van marten Beheerder ik zal het document hier wel in tutorial vorm gieten 

altijd handig of niet?
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.164s