login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Map in windows

Offline matthias - 30/10/2004 12:53
Avatar van matthiasPHP interesse Hallo,

Ik heb een klein probleempje.

K heb met de icoontjes zitten te klooien in windows.
maar nu heb ik blijkbaar ergens op geklikt wat niet echt de bedoeling was.

Want hij opent nu elke map in een nieuw venster (in explorer.exe)

Ik heb zitten te klooien in Extra -> Mapopties -> Bestandstypen -> bestandsmap

Die staat nu standaard op "explorer" maar die moet op "open" staan.
Nouja, heel leuk.

Dus ik maak een nieuw iets aan om een map te openen, maar nu weet ik niet wat ik bij "Toepassing die voor de actie wordt gestart" moet invullen.

Wie weet dat?
Alvast bedankt

Matthias

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Thomas - 30/10/2004 13:07
Avatar van Thomas Moderator Euh ?
Je wilt submappen in je explorer openen in dezelfde explorer ?

Ik heb de Engelse versie, en daar moet je dan het volgende instellen (onder je explorer):

Tools > Folder Options
(tabje General, onder 'Browse Folders'): 'Open each folder in the same window' aanvinken

En dan, onder het tabje View op de knop 'Apply to all folders' drukken ?
Offline matthias - 30/10/2004 13:22
Avatar van matthias PHP interesse [img]http://php-zone.nl/windows_Screen.JPG[/img]

Daar staat explorer, maar dat moet eigenlijk open zijn.

Dus, klik ik op "Nieuw...", dan vul ik bij "Actie" open in, maar ik weet niet wat ik bij dat andere veld in moet vullen 

Wie weet wat daar moet staan?
Offline Thomas - 30/10/2004 13:26
Avatar van Thomas Moderator Huh ?
Daar moet je niet wezen als je ervoor wilt zorgen dat elke submap in hetzelfde explorer-venster wordt geopend...

Je bent daar aan het klooien met de koppeling bestandsformaat-applicatie, en daar moet je afblijven, lijkt me...
Offline matthias - 30/10/2004 13:29
Avatar van matthias PHP interesse :$

I know, maar k was de icoontjes van sommige extencies aan het veranderen.

Tijdens dat veranderen heb ik waarschijnlijk op verwijderen ofzo geklikt en daardoor is er iets verwijderd uit dat lijstje.

Nu kan je dat wel weer toevoegen, maar ik weet niet wat je bij "Toepassing die voor de actie wordt gestart" moet invullen.
Offline vinTage - 30/10/2004 14:39 (laatste wijziging 30/10/2004 14:41)
Avatar van vinTage Nieuw lid ik ben ook even aan het kijken geweest, maar als ik een actie toevoeg, dan kan ik die later ook weer verwijderen, dus ik denk dat je gewoon op "verwijderen" kunt klikken.
bij mij staat er bij "station" alleen "find"...bij jou explorer EN find, dus denk ik dat je explorer gewoon weg kunt gooien....hoop ik 

<edit>oops, ik zie nu dat die optie bij jou grijs is....never mind dan wat ik heb gezegd:s </edit>
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.311s