login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Chello verhogen

Offline lasdesigner - 16/04/2006 15:46
Avatar van lasdesignerPHP beginner Hallo,

Ik ben van plan chello te uploaden van Classic naar Extreme. Maar wat heb ik aan meer download en upload snelheid? Hangt het niet voornamelijk af wat de ander heeft, of gaat bearshare (ik zeg maar niet downloaden, want is misschien illegaal en word dit topic gesloten) even langzaam? Of sneller?

Ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel,

groet.

12 antwoorden

Gesponsorde links
Offline finduilas - 16/04/2006 15:49 (laatste wijziging 16/04/2006 15:50)
Avatar van finduilas PHP gevorderde Als je meer upload en download hebt ga je vlugger downloaden.Tenzij je router/modem niet hoger kan.Maar dan heb je een hele oude en slechte. .

Jaja,Ook je router/modem kan je upload beperken.
Offline lasdesigner - 16/04/2006 15:51
Avatar van lasdesigner PHP beginner dus het ligt niet aan een andere computer? Als ik bijv. een bestand(film ofzo) van jou server haal (upload?). Is jou internet dan ook belangrijk, of ligt het aan mijn internet?
Offline Maarten - 16/04/2006 16:00
Avatar van Maarten Erelid Tuurlijk als de andere persoon een lage upload heeft kan je moeilijk sneller downloaden dan zijn server aankan..
Offline ece - 16/04/2006 16:01 (laatste wijziging 16/04/2006 16:04)
Avatar van ece HTML interesse Het ligt aan niemands internet. Het ligt aan de server waarvan je die film download.

Stel je download via een P2P programma een bestandje. Bij sommige zie je achter het bestand staan: T1 snelheid / Kabel / ADSL / T2 snelheid / T3 snelheid enz.
Dat is de snelheid van de host. Een host heeft een X aantal bytes dat ie kan uploaden en downloaden per seconden. Download je een freeware programma'tje van internet dan kan het je niet ontgaan zijn dat er bv. staat 50kb/s ofwel 50 KB kan hij downloaden per seconden.
Bij een P2P programma zie je dat ook maar je ziet ook bv dit staan.
Download Upload
50KB/s 25KB/s
Dus het hangt af van de host/server snelheid waarvan jij iets download. Als kan je nog zo snel internet hebben het gaat dan misschien iets sneller maar het zou nooit super snel gaan als je van een trage host iets download zoals een 56K modem. Maar downoad je met een sneller host iets van een snelle host gaat het natuurlijk snel.

Snap je het? 
Offline Maarten - 16/04/2006 16:07
Avatar van Maarten Erelid Het ligt aan niemands internet. Het ligt aan de server waarvan je die film download.

Dus ligt het wèl aan iemands internet, namelijk die van de server -> servereigenaar...
Offline lasdesigner - 16/04/2006 16:08
Avatar van lasdesigner PHP beginner Mmm, dus heeft het niet zoveel nut om Extreme te halen?
Offline kokx - 16/04/2006 16:11
Avatar van kokx Onbekend Eigenlijk wel. Want als het internet van de server sneller is dan die van jouw heeft het wel zin. Want dan blijft het op jouw maximum. En als jij dan een hoger pakket neemt gaat het weer sneller.
Offline lasdesigner - 16/04/2006 16:15
Avatar van lasdesigner PHP beginner Maar is dat vaak denk je?
downloadsnelheid is rond 20000 KBps
uploadsnelheid is rond de 2000 KBps
Offline finduilas - 16/04/2006 16:18
Avatar van finduilas PHP gevorderde Ik ben een eindje geleden ook verhoogd en ja je kan dit merken.Ik weet de eigenschappen niet van custom maar als ze het aanbieden is er wel een verschil en zal het wel helpen.
Offline Gerard - 16/04/2006 16:31
Avatar van Gerard Ouwe rakker Wanneer je download snelheid verhoogd wordt is het natuurlijk ook makkelijker om meerdere bestanden tegelijk te downloaden met maximale snelheid vanaf de andere kant.
Offline flyingdragon - 16/04/2006 16:33 (laatste wijziging 16/04/2006 16:35)
Avatar van flyingdragon PHP beginner Het heeft zeker wel zin:p ,
Chello Extreme + Usenet + Flyingdragon = Asociaal dataverkeer voor de Provider^^ .
Alleen in combinatie met kuch"bear"kuch"share zal je er niks van merken.
en die upload is natuurlijk ook wel lekker voor een servertje thuis neer te zetten^^

Ik zuig nu rond de 800GB p maand met een Lite (3Mb).
Dus je moet wel rond de 4TB per maand kunnen halen ermee 
Offline ece - 16/04/2006 16:34
Avatar van ece HTML interesse Het heeft wel zin om sneller internet aan te schaffen alleen voor downloaden maakt het niet veel uit als je download van langzamere hosts
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.19s