login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Via netwerk

Offline HumanX90 - 15/04/2006 13:14
Avatar van HumanX90Lid Ik ben bij mijn vriend en zijn computer staat naast de mijne.
Maar ik wil via mijn computer in ziijn computer komen om bestanden van zijnn comp naar de mijne te kopieeren.

Ik heb gehoord van een programma die heet:radim maar kweet niet waar je die moet downlaoden

6 antwoorden

Gesponsorde links
Offline vinTage - 15/04/2006 13:16 (laatste wijziging 15/04/2006 13:16)
Avatar van vinTage Nieuw lid maak gewoon ff een netwerk verbinding ?

map delen/ja
Offline Ontani - 15/04/2006 13:19 (laatste wijziging 15/04/2006 13:19)
Avatar van Ontani Gouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
je steekt gewoon een RJ45 - netwerk kabel bij beide in de pc.
je gaat naar mijn netwerklocaties > Een thuisnetwerk of kleinbedrijfsnetwerk instellen. en je laat deze wizard op beide pc's lopen.
normaal kan je dan de gedeelde mappen van de andere zien in je netwerklocaties

Edit: Of simpeler zoals vinTage 
Offline HumanX90 - 15/04/2006 13:22
Avatar van HumanX90 Lid ja k maar heeft iemand ook gehoord van radim?
Offline vinTage - 15/04/2006 13:23 (laatste wijziging 15/04/2006 13:23)
Avatar van vinTage Nieuw lid radmin wel
Offline timo - 15/04/2006 15:16
Avatar van timo PHP ver gevorderde en je kan oowk in Windows iets doen van Extern Bureaublad... hoeve ze nie eens naast elkaar te staan...
Offline BramBo - 15/04/2006 17:19
Avatar van BramBo JS gevorderde Ten eerste is Radmin meer een tool voor lange afstanden, ik gebruik het bijvoorbeeld om vanuit mijn werk mijn torrent downloads te beheren of een filetje te uppen naar een ftp dat ik perongeluk vergeten ben oid. Verder is Radmin een professionele oplossing voor mensen die ziek worden van de lousy Externe bureaublad functie van xp, voornamelijk met het oog op veiligheid. Al moet ik eerlijk zeggen doet extern bureablad ook zijn taak.

Radmin is geen oplossing als je alleen wat filetjes over het netwerk wil gooien gewoon, rechtermuisknop -> delen/beveiligen hoppakee klaar.
Benaderen met \\ip.ad.re.s (wat natuurlijk een numerieke waarde is)
Met de standaard instellingen is een windows bak ook aan te speken direct op de c schijf (ik geloof dat dit met SP2 eindelijk standaard uitstaat) \\ip.ad.re.s\C$
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.171s