login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Maprechten

Offline Rien91 - 14/04/2006 17:12 (laatste wijziging 14/04/2006 17:13)
Avatar van Rien91HTML interesse Ik heb vandaag mijn computer opnieuw geinstalleerd, maar nu kan een bepaalde map met 'mijn bestanden' niet meer in. De foutmelding die Windows geeft als ik die map open is "toegang geweigerd". Ik weet denk ik al hoe dat komt nl: ik had er voor dat ik m'n pc opnieuw ging installeren de functie "deze map alleen voor mij toegankelijk maken" aangezet, en vergeten uittezetten voordat ik m'n pc opnieuw ging installeren . Ik kan nou wel de map bekijken in bijv. Volkov Commander, maar ik kan de inhoud dan niet kopieren...
Weet iemand hoe ik weer in die map kan komen in Windows?
Ik gebruik: Windows XP met SP2.
Bestandssysteem: NTFS

2 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Crazed - 14/04/2006 17:23
Avatar van Crazed PHP interesse Die beveiliging zit alleen op NTFS-systemen. Mss dat het helpt als je met een programma als PartitionMagic je harde schijf terug omzet naar FAT32, maar ik geef je geen garanties dat het zal lukken.

Een andere manier die mss zou kunnen lukken, en die je mss best eerst eens probeert indien mogelijk, is opstarten in Linux (met een of andere Live CD) en kijken als je er zo niet aan geraakt...
Offline Rien91 - 14/04/2006 17:25
Avatar van Rien91 HTML interesse Ik heb Ubuntu en Knoppix al geprobeerd maar daarin kan ik de inhoud ook niet kopieren... Ik ga die partitie dan maar formatteren in FAT32 met Partitie Expert van Easycomputing...
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.257s