login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Google problemen

Offline Voldemort - 11/04/2006 16:14 (laatste wijziging 12/04/2006 16:03)
Avatar van VoldemortPHP ver gevorderde Ik wil al weken mijn site verifiëren. Het bestand staat op m'n site (als ik het url volg dat Google ernaast geeft kom ik op dat bestand uit). Alleen krijg ik steeds (of het bestand nu leeg is of niet):

- Algemene HTTP fout
- Er is een tijdelijke fout opgetreden in het systeem. (met bovenaan een berichtje dat ik het later opnieuw moet proberen)

Wat gaat er fout? Hoe los ik het op?

10 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Wim - 11/04/2006 23:56
Avatar van Wim Crew algemeen check urls, ...

je geeft wel wijnig info tbh
Offline Voldemort - 12/04/2006 10:27 (laatste wijziging 12/04/2006 16:11)
Avatar van Voldemort PHP ver gevorderde 1) Wat kan ik meer van info geven? Ik meldt me aan, ik wil mij verificeren, ik moet een bestand uploaden wat ik gedaan heb. Dan wil ik verficeren. Maar het werkt niet. Ik krijg altijd 1 van deze 2 fouten:

- Algemene HTTP fout
- Er is een tijdelijke fout opgetreden in het systeem. (met bovenaan een berichtje dat ik het later opnieuw moet proberen)

En ik heb het bestand wel degelijk op de juiste plaats geupload.

2) Verder als ik naar de cache kijk van m'n site op Google (klik) is die van 3 februari. Waarom update Google niet meer (Googlebot bezoekt mijn website nog)? Heeft dit gevolgen voor de indexering (bv. verlagen omdat Google denkt dat er niks meer gebeurd)?
Offline xSc - 12/04/2006 16:07
Avatar van xSc Onbekend Let op: als je bijv. header('Location: etc. gebruikt, moet je absolute URL's gebruiken, incl. de hostnaam!

header('Location: /map/index.php');

kan Google niet vinden

header('Location: http://mijndomein.nl/map/index.php';);

gaat wel goed ...
Offline Voldemort - 12/04/2006 16:10 (laatste wijziging 13/04/2006 12:10)
Avatar van Voldemort PHP ver gevorderde Op mijn index wordt enkel een header('Location: '); gebruikt als je de cookie nog niet hebt ontvangen. Ligt het daaraan? Maar ik gebruik deze code dan:

1. header("Location: http://".$_SERVER['HTTP_HOST'].$_SERVER['PHP_SELF']."?".$_SERVER['QUERY_STRING']);
Offline xSc - 13/04/2006 12:22
Avatar van xSc Onbekend Ik denk niet dat Google het gebruik van cookies accepteert. Als je na het aanmaken van de cookie weer redirect naar de pagina die controleert of je een cookie hebt, kom je in een oneinde loop.
Offline Voldemort - 14/04/2006 19:05 (laatste wijziging 27/04/2006 17:50)
Avatar van Voldemort PHP ver gevorderde 1) Het kan wel dat ik dat rond die tijd zo veranderd heb. Bezoekt Google nu mijn site niet? Is het daarom dat ie geen doelgericht advertenties geeft (hoewel de refresh na de meta tags komt)?

2) En m'n sitemaps probleem? Update: Nu Sitemaps veranderd is, krijg ik betere foutmeldingen, de fout is:

Citaat:
Verificatiestatus: Niet geverifieerd
We hebben ontde...in de kop.

Hoe kan ik dat juist instellen? PHP? Meta tag? .htaccess? Anders?
Offline kokx - 27/04/2006 17:53 (laatste wijziging 27/04/2006 17:56)
Avatar van kokx Onbekend Met de php functie header. Ik zal even opzoeken hoe.

Edit: Zo:
  1. <?php
  2. // dit in je 404 pagina
  3. header("HTTP/1.0 404 Not Found");
  4. ?>
Offline Voldemort - 27/04/2006 18:20
Avatar van Voldemort PHP ver gevorderde Aangezien het een .html bestand moet zijn, kan dat niet. Maar als ik de meta-tag toevoeg die men vraagt, dan kan dat wel. Maar hoe zal de rest van mijn pagina verder reageren? Moet ik daarna weer veranderen in 200? Anders?
Offline kokx - 27/04/2006 18:21
Avatar van kokx Onbekend Moet het echt een .html bestand zijn? Bij mijn host kan het gewoon een .php bestand zijn.
Offline Voldemort - 27/04/2006 20:01
Avatar van Voldemort PHP ver gevorderde Nu deed ik het met meta en deed ie het plots met behulp van de controle optie: META-tag :S. Nja.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.329s