login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

cursus vb.net

Offline cloudstrife - 27/10/2004 17:48
Avatar van cloudstrifePHP beginner Heeft niemand een deftige cursus vb.net? In digitaal formaat wel te verstaan.. en niet enkel de basics zoals classes maken en zo maar al de meer gevorderde materie?

9 antwoorden

Gesponsorde links
Offline tomk - 27/10/2004 18:13
Avatar van tomk ASP interesse Ga naar de bieb en haal een boek 
Offline cloudstrife - 27/10/2004 19:58
Avatar van cloudstrife PHP beginner Mja daar hebben ze enkel basic boekskes kzoek meer gevorderde cursussen zoals het gebruik van windows kernel en die dingen.
Offline Schokkie - 27/10/2004 20:56
Avatar van Schokkie Nieuw lid ik heb een cd vol met PDF's
Cursus Visual Basic.NET - VDAB.pdf is wel zware toebak. (353 pag) (12MB groot in het nederlands.)
en Cursus VB.net.pdf (223pg 5 MB in het Engels)
ben er zelf wel nooit in geslaagd maar heb juist mijn grad. info. behaald in avondonderwijs.

Groeten

:lamp: :lamp: :lamp: :lamp: :lamp:
Offline DRUNK - 27/10/2004 20:58
Avatar van DRUNK PHP gevorderde http://msdn.microsoft.com/vbasic/using/ mischien dat je hier wat aan hebt, anders zal je gewoon een boek moetten kopen, die zijn er wel heel veel over vb.NET.
Offline cloudstrife - 27/10/2004 21:05
Avatar van cloudstrife PHP beginner Schokkie als ik je een ftp accountje maak wil je die van 12 meg er dan opzwieren?
Offline Schokkie - 27/10/2004 21:09
Avatar van Schokkie Nieuw lid ok ;stuur de gevens dan maar door naar mijn email adres.
't zal dan wel voor morgenvoormiddag zijn.

PS een goed boek is VISUALBASIC.net van Grand Cru (die rode dikken)

- Uitgeverij : Easy Computing
- Auteur : Steven Holzner
- Release : Juni 2002
- ISBN : 90-5167-472-4
- Pagina's : Boek van 1069 blz.
- Taal : Nederlands
- Editie : 1e editie
Prijs : ongeveer 50Euro

Heb ik zelf wel veel uit geleerd. Maar als ik je iets vragen mag ...
Als je ooit een oplossing vind hoe je tabellen aan elkaar kunt linken met relaties (en dan spreek ik wel van meerdere tabellen) laat mij dan eens weten hoe je het doet. Maar wedden dat je het niet lukt....

:'(
Offline cloudstrife - 27/10/2004 21:11
Avatar van cloudstrife PHP beginner Hehe ok kmaak ff een accountje aan en mail je de gegevens. En als ik iets weet van die relaties hoor je het wel.
Offline cloudstrife - 27/10/2004 21:27
Avatar van cloudstrife PHP beginner Om op die relaties terug te komen? Dit doe je toch in je database zelf? Of wil je dit met vb code doen? Weet niet of dit zo mogelijk is eerlijk gezegd.
Offline Schokkie - 28/10/2004 00:07
Avatar van Schokkie Nieuw lid 1 relatie leggen in vb.net gaat maar heb je ooit al eens geprobeerd om meerdere tabellen te relateren. Als je dat gewoon doet in vb.net (via de tool die erin zit) dan lukt het niet. (allé, mij toch niet)

Je moet uw links leggen via PURE sql code.
Eerst uw filter met relatie aanmaken in gewoon acces, dan daarvan de SQL code gaan ophalen en deze sql code dan kleven in uw vb.net code. (mits aanpassing van enkele haken en dergelijke)

heb hier enkele eindwerken liggen van grad informatica in vb.net en het is ons geen een van allen gelukt.

:$
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.182s