login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

[FR] boek lezen

Offline Stijn - 29/03/2006 18:10
Avatar van StijnPHP expert suck!!!! Ik moet tegen vrijdag een boek en leesverlag en nieuwe cover voor het boek maken dat ik lees Weet er iemand een goeie site met véél leesverslagen over boeken of iemand een manier om een frans boek snel uit te lezen. Ik heb geen zin , ik was daarnet begonnen en lag na 5 pagina's te slapen 

stijn 

12 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Crazed - 29/03/2006 18:13
Avatar van Crazed PHP interesse Ik haalde destijds de mosterd op leerlingen.com...
Offline Maarten - 29/03/2006 18:15
Avatar van Maarten Erelid http://www.scholieren.com/boekverslagen

Gewoon "boekverslagen" googlen en je bent vertrokken..
of "de titel van je boek boekverslag" googlen...

OF je boek lezen, maar ik zie ook niet in waarom je DAT nu weer zou doen 
Offline Simon - 29/03/2006 18:15
Avatar van Simon PHP expert scholieren.com
Offline Stijn - 29/03/2006 18:16
Avatar van Stijn PHP expert le clé sur la porte staat er niet in het is het dunste boekje met de meeste prentjes en ik heb nog geen zin om te lezen 
Offline Maarten - 29/03/2006 19:45
Avatar van Maarten Erelid Het is dan ook LA clé, mongool 

Maar die staat er ook niet in 
http://www.huiswerkservice.nl/?La+Cle+sur+la+Porte
Enkel een verzoekpagina en wat uittreksels.. lezen dus 
Offline Stijn - 29/03/2006 20:01
Avatar van Stijn PHP expert :'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'( De achterflap zegt al véél over de inhoud , ik zal es zien wat ik al kan maken ermee door die te lezen
Offline Simon - 29/03/2006 20:04
Avatar van Simon PHP expert ik heb es mijn boek gewoon de nacht ervoor gelezen, wel wat moe, maar ik had 13.5/15 
Offline Stijn - 29/03/2006 22:09
Avatar van Stijn PHP expert hoe dik was ie?
Kben nog steeds niet begonne kzal ook es proberen voor de hele nacht door... Heb toch morgen uitstap naar Brussel , kan dan slapen in de trein.
Offline flyingdragon - 29/03/2006 22:15
Avatar van flyingdragon PHP beginner stijn, je kan ook gewoon normaal leren lezen:p .
ik lees nl een boek zoals turks fruit in 1,5uur en uk een boek van dezelfde omvang in 2uur.
Lijkt me dan toch geen probleem om zonder slaapgebrek een boek te lezen^^
Offline Stijn - 29/03/2006 22:38
Avatar van Stijn PHP expert wtf , freak. Ik doe een hele middag om een NL boek van 120 pagina's we moesten al 5 verslagen indienen Heb er al 3 ingediend en na de vakantie is de laatste , werk aan de winkel dus.
Ik haat fucking talen , ik lees wel boeken maar alleen boeken die interessant zijn of die mijn kennis uitbreiden en geen van die snobboekjes waar je hoort dat x op y is en y x niet moet hebben en dat x het toch probeert met y en uiteindelijk x en y samen zijn. Moet je daarvoor een hele boek lezen... gezever
Offline flyingdragon - 29/03/2006 23:19
Avatar van flyingdragon PHP beginner Ik had hetzelfde probleem als jij toen ik op het middelbaar zat^^ .
ik moest in me examen jaar ook 5 verslagen inleveren, en had ook geen zin om me tijd te vern**ken met zulke stof^^ .
dus ik keek altijd van welk boek veel verslagen online stonden, en dan koos ik die^^ .
en dan aan het eind van het jaar voor me mondeling in 2dagen 5 boeken lezen.:p
Offline Stijn - 30/03/2006 00:56 (laatste wijziging 31/03/2006 21:49)
Avatar van Stijn PHP expert lol , ik zit nu aan pagina 70 nog 3 hoofdstukken in 14 pagina's. maar da's voor morgen. het leest nog vlot , maar versta 50% niet maar wel het belangrijkste 

slaapwel (x)

edit

woot , kweet niet hoeveel ik heb maar het was goed me voorstelling 
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.18s