login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

premiere pro

Offline tbk - 26/03/2006 21:14 (laatste wijziging 26/03/2006 21:58)
Avatar van tbkPHP beginner hallo sima leden

ik heb voor een werk van engels enkele filmpjes in een gestoken en ik zou die graag stockeren op mijn seerver maar een filmpje van 4 min is 1.21 gb groot dus niet echt uploadbaar, weet iemand hoe je dit kan verkleinen en toch je avi formaat behouden? (het is gemaakt in premiere pro)

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Maarten - 26/03/2006 21:16 (laatste wijziging 26/03/2006 21:16)
Avatar van Maarten Erelid Dat zal niet gaan als AVI.. als je via file -> export -> encoder zooi hem opslaat als Windows Media dinges of als quicktime zooi zal hij veel kleiner zijn en dan kan je hem eventueel op Google Video zetten.
Offline tbk - 26/03/2006 21:42
Avatar van tbk PHP beginner maar bij export kanik hem wel enkel als movie exporteren
Offline Maarten - 27/03/2006 00:20
Avatar van Maarten Erelid Dan zit je mss nog met een prehistorische versie.. met Premiere 2 staat er onderaan die export-lijst (Movie, Frame,..) iets à la "Adobe Encoder" ofzo.
Offline ThAlmighty - 27/03/2006 08:59
Avatar van ThAlmighty HTML beginner
Citaat:
Dat zal niet gaan als AVI.. als je via file -> export -> encoder zooi hem opslaat als Windows Media dinges of als quicktime zooi zal hij veel kleiner zijn en dan kan je hem eventueel op Google Video zetten.

lekker duidelijk   
Windows Media dinges
quicktime zooi
encoder zooi 
Offline Sitebase - 27/03/2006 09:40
Avatar van Sitebase PHP expert Ik ben ook vroeger veel bezig geweest met video bewerking enzo en het beste wat je kan doen is gewoon opslaan als avi die je nu hebt,maakt niet uit dat die zo groot is en dan windows media encoder donwloaden. En dan je film omzetten naar .wmv . Dan heb je goeie kwaliteit van beeld en kleine bestands grote. Dan zal je van je filmpje van 1.21 gb mss nog +-10Mb overhouden met niet al te veel kwaliteits verlies.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.186s