login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

antivirus in netwerk

Offline cloudstrife - 27/10/2004 11:53
Avatar van cloudstrifePHP beginner Kennen jullie een gratis antiviruspakket dat ik op meer dan 1 computer kan gebruiken (netwerk dat via router in verbinding staat met het internet) ik dacht aan AVG maar dit is slechts gratis voor 1 pc of zo???

9 antwoorden

Gesponsorde links
Offline xSc - 27/10/2004 11:55
Avatar van xSc Onbekend Betaal wat en neem Norman ( http://www.norman.nl ) of Norton ( http://www.norton.nl ). Goed en betrouwbaar.

Met een gratis virusscanner behoef je niet te verwachten dat het perfect materiaal is. Je kunt er ook niets van zeggen, want je hebt het gratis ontvangen.
Offline cloudstrife - 27/10/2004 12:01
Avatar van cloudstrife PHP beginner Als ik iets betalend neem ga ik voor panda die speciale secure admin lijkt me handig in een netwerk.
Offline Metalhead - 27/10/2004 12:19
Avatar van Metalhead HTML gevorderde Ik heb AntiVir Guard, en ben daar heel erg over te spreken...
(Hij vond virussen die Norton niet zag)

Het enige 'probleem' is dat je bij elke update een installatie moet uitvoeren... (paar mb)
Offline remy - 27/10/2004 12:58
Avatar van remy PHP ver gevorderde jah ik heb ook avg en volgens mij kun je daarmee niet meeredere pcs mee scannen:ooh:
Offline cloudstrife - 27/10/2004 13:15
Avatar van cloudstrife PHP beginner meerdere pc's scannen hoeft daarom niet maar ik moet het wel legaal kunnen gebruiken en updaten op elke pc. Liefst gebeurt het updaten automatisch.
Offline Metalhead - 27/10/2004 13:20
Avatar van Metalhead HTML gevorderde Dan kun je dus AVG gebruiken...
Update niet automatisch, maar geeft alleen om de 15 dagen een waarschuwing als je hem niet update...
Offline remy - 27/10/2004 14:17
Avatar van remy PHP ver gevorderde het gaat idd niet automatisch, maar geeft bericht dat je hem kunt updaten, installatie hiervan gaat wel automatisch:D
Offline robmoorman - 27/10/2004 15:06
Avatar van robmoorman PHP interesse Heb McAfee en McAfee firewall, werkt uitstekend, beter dan Norton (die ik ervoor had)... heb legale versies, maar helaas kan (kon) ik bij beiden niet over netwerk scannen, dat is wel flink balen
Offline DrDono - 27/10/2004 15:33
Avatar van DrDono HTML beginner het is helemaal niet zo dat betaalde pakketten beter zouden zijn dan gratis scanners....

AVG werkt gewoon lekker,, hindert de pc niet, is eenvoudig in gebruik en doet wat hij moet doen.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.234s