login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Google adsense

Offline infinity - 23/03/2006 17:08
Avatar van infinityGouden medaille

Grafische gevorderde
Ik heb net google adsense op mn website gezet maar er staat nu reclame op om je tanden te bleken. Hoe krijg ik het nou zo dat er reclame komt om te staan over het onderwerp waar mijn site ook over gaat?

9 antwoorden

Gesponsorde links
Offline BigBug - 23/03/2006 17:15
Avatar van BigBug PHP expert Meta Tags, en laten updaten die hap!
Offline Ontani - 23/03/2006 17:36
Avatar van Ontani Gouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
adsense past zich aan aan de inhoud van de site, dit kan enkele dagen duren voor deze ads zich correct aangepast hebben
Offline Maarten - 23/03/2006 17:47
Avatar van Maarten Erelid Je kan ook bepaalde zaken gaan blokkeren als ik mij niet vergis.. bv. als hier plots reclame voor phpfreakz zou verschijnen kunnen we dat deskundig verwijderen 
Maar zo kan je, eens je ads zich een beetje degelijk aangepast hebben, uitzonderlijke gevallen er nog uit filteren.
Offline vinTage - 23/03/2006 18:35 (laatste wijziging 23/03/2006 18:46)
Avatar van vinTage Nieuw lid klik

edit...huhm...die link zou naar
"
http://www.goog...amp;type=f

"

moeten gaan...

Citaat:
Rensjuh edit:
Hmmz, met [url ][/url ] erom ook niet 

Citaat:
vinTage edit: als je alleen die link aanklikt die er staat, dan werkt het wel...raar hoor 

Citaat:
Rensjuh edit:
De bovenste klik werkt wel 

Citaat:
vinTage edit...die gaat bij mij naar paypall 
edit2...nu niet meer ?!?
Offline Voldemort - 23/03/2006 20:07
Avatar van Voldemort PHP ver gevorderde Ik heb een Harry Potter site en ik krijg steeds dingen van:

vergelijk.be
ebay.be

En daar staan meestal wel HP dingen op. Maar echt nuttig vind ik die links niet. Dus er zou reclame voor site's moeten komen die de bezoekers aantrekt om te klikken, maar ebay, dat trekt niet aan om te kijken.

Weet iemand de oplossing?
Offline vinTage - 23/03/2006 20:17
Avatar van vinTage Nieuw lid ja, check die link die ik "probeerde" te posten 

http://www.goog...amp;ctx=nl
Offline ece - 23/03/2006 20:46
Avatar van ece HTML interesse Je stelt toch in waar je site over gaat? Dan vind ik het raar van adsense met dingen van ebay en vergelijk.nl komt. Als je site over harry potter gaat ofwel fun/games of hoe je het ook noemt vind ik het maar wazig ;)
Offline Yoaz - 23/03/2006 20:52
Avatar van Yoaz Lid Zo ver ik me kan herineren stel je bij google adsense niks in waar je site over gaat.
Dat gaat geloof ik automatisch via die meta tags
Offline Maarten - 23/03/2006 22:34
Avatar van Maarten Erelid Ja, maar als er niemand adverteert in iets omtrent Harry Potter dan neemt hij meestal eBay, die mannen adverteren op ALLES, en ze betalen het meeste ook.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.223s