login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

dc ++

Offline HumanX90 - 20/03/2006 14:29
Avatar van HumanX90Lid ik was aan het downloaden,maar later heb ik mijn computer uitgezet en toen weer dc ++ opgestart maar nu zie ik die downlaod niet meer hoe zorg ik ervoor dat die downlaod verder gaat?

9 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Simon - 20/03/2006 14:33
Avatar van Simon PHP expert opnieuw downloaden, firefox heeft wel zo'n downloadvenstertje, maar ik weet of je kan 'Hervatten' na een reboot 
Offline marten - 20/03/2006 14:33
Avatar van marten Beheerder Gaat alleen automatisch verder wanneer je dc netjes afsluit ;)

Verder heb ik dit probleem eens gezien bij een gebruiker die de verkeerde connectie had ingesteld .... passive ipv active of andersom
Offline HumanX90 - 20/03/2006 14:38
Avatar van HumanX90 Lid ik heb active staan
Offline marten - 20/03/2006 14:38
Avatar van marten Beheerder zit je achtre een router?
dan moet je hem op passive zetten d8 ik
Offline Rens - 20/03/2006 14:47

Crew algemeen
Helemaal niet.
Als je je poorten forward, kun je ook gewoon active zijn achter een router.
Offline HumanX90 - 20/03/2006 14:48
Avatar van HumanX90 Lid maar ik kan alleen verder met die downlaod als ik deelfde downlaod vind bij iemand anders of ik vind die persoon weer waarvan ik bezig was?
is er echt geen andere manier.
anders is dit 1 min punt voor dc++
Offline Rens - 20/03/2006 14:55

Crew algemeen
Lijkt me logisch dat je alleen verder kunt met de download als er iemand online is die hetzelfde bestand heeft.
Anders zijn er weinig bronnen, niet waar?

Je moet gewoon verbinding maken met enkele hubs, die voeg je toe aan je favorieten d.m.v. /fav.
Dan ga je naar het scherm waar ze komen te staan (ik dacht dat je dan op het gouden sterretje moest klikken) en daar vink je aan dat er meteen verbinding moet worden gemaakt met die hubs.

Vervolgens ga je je bestand(en) zoeken.
Je zet ze in je download que en klaar.
Als je nu je dc++ afsluit zal hij de volgende keer verbinding maken met de hubs die in je favorieten staan, dus de hubs waar jij dat bestand hebt gevonden.
Daar zal dan ook bijna altijd wel min. 1 iemand zijn die het bestand ook in zijn/haar share heeft staan.
Offline HumanX90 - 20/03/2006 15:16
Avatar van HumanX90 Lid rensjuh manier is handig jah
bdnkt
Offline marten - 20/03/2006 15:39
Avatar van marten Beheerder mm dacht dat je dat al had 
maar mooi dat het werkt 
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.188s