login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

afgeronde hoeken met behulp van een script

Offline Grayen - 11/03/2006 18:46
Avatar van GrayenPHP ver gevorderde Is er een script waarmee je afgeronde hoeken kan maken, meestal word dat gedaan met plaatjes, maar ik zou het liefst het maken met behulp van een script, bestaat er zo'n script?

bij voorbaat dank

6 antwoorden

Gesponsorde links
Offline jasperken - 11/03/2006 18:57
Avatar van jasperken PHP interesse Ik begrijp niet zo goed wat je wil zeggen... bedoel je dat je een afgeronde hoek wil maken in javascript ofzo?
Offline Grayen - 11/03/2006 18:58
Avatar van Grayen PHP ver gevorderde ja of een andere taal, kheb het ooit ergens gezien, maar ik weet niet meer waar
Offline jasperken - 11/03/2006 19:04 (laatste wijziging 11/03/2006 19:12)
Avatar van jasperken PHP interesse ja ik heb ook ooit zoiets gezien, een uitbreiding op apache ik zal het ff voor je opzoeken...

Edit: Ik had dit ooit gehoord van een leerkracht van me, ik zal het hem nog eens vragen maandag ik zal je dan pmen met de site ervan.
Offline ikkedikke - 11/03/2006 19:10
Avatar van ikkedikke PHP expert http://nl3.php....ledarc.php
Offline jasperken - 11/03/2006 19:13
Avatar van jasperken PHP interesse btw: dat programma dat ik bedoel is met een tekensysteem in java dat uiteindelijk infeite gewoon met vectoren werkt die je later dan als tekst output krijgt en dan kan gaan veranderen in die files zodat je dynamische grafieken enzo kan gaan maken.
Offline Grayen - 11/03/2006 19:30
Avatar van Grayen PHP ver gevorderde bedankt voor al jullie hulp, maar ik ging weer een verder zoeken op google en na een tijdje kwam ik op de juiste woorden die ik moest invoeren in google, waardoor ik bij een van de eerste sites al hetgene tegen kwam wat ik zoek het perfecte script om zonder afbeeldingen toch zulke mooie rondingen te krijgen als met een afbeelding , hier is de link http://pro.html.it/esempio/nifty/
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.185s