login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Artikellen

Offline Slipie - 25/10/2004 17:01
Avatar van SlipiePHP beginner Hee,

Leuk dat er nu op de voorpagina artikellen komen!
Alleen zitten er een hoop bij waarvan ik denk: wat moet dat hier...
Een aantal voorbeelden:

http://www.site...&id=33
http://www.site...&id=23
http://www.site...&id=22

Erg leuk maar dit is een webmasters community of niet?
Of moet ik bij tutorials nu ook een paar overheerlijke kook recepten posten?

21 antwoorden

Gesponsorde links
Offline b4nkr0bz0r - 25/10/2004 17:09
Avatar van b4nkr0bz0r PHP gevorderde jah...vindt het ook afdwalen!
Offline Rens - 25/10/2004 17:14 (laatste wijziging 25/10/2004 17:15)

Crew algemeen
Nog iets, er staat overal 'artikels'. Nou is Nederlands niet mijn sterkste vak, maar volgens mij moet dat toch echt 'artikelen' zijn^^

Mzzls,
Rensjuh
Offline Maarten - 25/10/2004 17:16
Citaat:
Erg leuk maar dit is een webmasters community of niet?
"Erg leuk"... als je terroristische aanslagen nu ook al leuk gaat vinden...
Offline Dennisvb - 25/10/2004 17:17
Avatar van Dennisvb MySQL ver gevorderde Je snapt wat hij bedoeld murfy. Hij bedoeld de artikelen op zich.
Offline Maarten - 25/10/2004 17:18 (laatste wijziging 25/10/2004 17:19)
Avatar van Maarten Erelid Ik vind het wel niet slecht dat die dingen ook eens worden gepost, op die manier ben je ook eens op de hoogte van wat er naast de computer gebeurt...
Offline Slipie - 25/10/2004 17:20
Avatar van Slipie PHP beginner daarvoor heb je ook nog tv, radio, en andere sites als nu.nl telegraaf.nl enz...
Offline Maarten - 25/10/2004 17:21
Avatar van Maarten Erelid Kort samengevat: jullie hebben liever puur computernieuws... ça va, pas de problème.
Offline Dennisvb - 25/10/2004 17:21
Avatar van Dennisvb MySQL ver gevorderde Eigenlijk zou het alleen computretechnologie en sitemasters nieuws (kleine dingen door crewleden gepost) zijn
Offline Gml - 25/10/2004 17:22
Avatar van Gml HTML beginner van mij hoeft het nieuws sowieso niet... Ik bedoel voor compu nieuws ga ik naar tweakers.net en anders nieuws lees ik in de krant.
Offline Dennisvb - 25/10/2004 17:23 (laatste wijziging 25/10/2004 17:33)
Avatar van Dennisvb MySQL ver gevorderde Dat was/is mijn eerste mening ook, maar het is toch doorgezet... 
Offline Maarten - 25/10/2004 17:33
Avatar van Maarten Erelid Mjah mijn idee was om het ook hoofdzakelijk bij Technologie/PC/Multimedia te houden, maar als bepaalde mensen ander nieuws posten...

We proberen net om zoveel mogelijk bronnen te raadplegen: Dagelijks wordt ZDnet.nl, Tweakers.net en andere computernieuwsbronnen geraadpleegt om te proberen hier het computernieuws te bezorgen zodat je niet direct naar tweakers.net moet...
Offline Dennisvb - 25/10/2004 17:35 (laatste wijziging 25/10/2004 17:38)
Avatar van Dennisvb MySQL ver gevorderde Je kan het ook van de andere kant zien. Ze zitten op tweakers en als ze hiernaar toegaan zien ze weer dat nieuwsartikel.

En je zegt: als bepaalde mensen ander nieuws posten.
Nu praat de tegen de feiten in, want er zijn andere categorieen om in te posten.

En de allereerste artikels die niet over computres gingen waren van jouw, dus nu moet je geen andere mensen gaan verwijten!

Ik vind het nog steeds beter dat we alleen computer/technologie kunnen nemen. Misschien dat de crew nog kleine sitemastersnieuwtjes kunnen posten zodat mensen er toch op de hoogte van wordt gebracht, maar het niet op de echte nieuwspagina hoeft te komen
Offline Maarten - 25/10/2004 17:38
Avatar van Maarten Erelid 1) Ik verwijt niemand
2) De eerste artikels waren idd van mij en gingen niet over computer... er is dan al gezegd tegen me dat dat niet hetgeen is waar de mensen op zitten te wachten, en dus post ik alleen maar computer/technologie/... nieuws meer.
Offline Dennisvb - 25/10/2004 17:40
Avatar van Dennisvb MySQL ver gevorderde
Citaat:
Mjah mijn idee was om het ook hoofdzakelijk bij Technologie/PC/Multimedia te houden, maar als bepaalde mensen ander nieuws posten...

Jij zegt hier dat het nooit je bedoeling was om ander nieuws te posten, en dat het door bepaalde mensen is gekomen. Toch was jij de eerste. Misschien kunnen we beter doen wat ik in mijn vorige bericht heb geplaatst
Offline Slipie - 25/10/2004 18:00
Avatar van Slipie PHP beginner yow relax...
het gaat er niet om hoe wat en wie maar het gaat erom dat...
maargoed ik hoopte eigenlijk op een reactie van joël zodat hij kan uitleggen wat z'n idee ermee nou is.
het zou trouwens het beste zijn als je aan de hand van een artikel er een beetje een eigen verhaal van maakt.
desnoods lees je eerst meerdere artikellen en maak je daarna er je eigen verhaal van zodat er ook nog een beetje waarde aan het bericht zit en het niet klakkeloos is over genomen.
Offline Maarten - 25/10/2004 18:01
Avatar van Maarten Erelid Ik vertel altijd de artikels hoor, ik copypast niet. Ik link dan wel naar het originele artikel waar het uitgebreider staat.
Offline Dennisvb - 25/10/2004 18:05
Avatar van Dennisvb MySQL ver gevorderde @slipie: met wat murfys idee
Offline Maarten - 25/10/2004 18:07
Avatar van Maarten Erelid Je blijft het maar hebben over "murfy's idee"... wel goed het was mijn voorstel maar het is precies of alles dat je niet aanstaat aan dat onderdeel je maar op mij moet afschuiven...
Offline Dennisvb - 25/10/2004 18:09
Avatar van Dennisvb MySQL ver gevorderde Je hebt toch tegen mij gezegd dat jij dit bedacht hebt en dat joel dit heeft uitgevoerd? Slipie vraagt wie dit bedacht heeft zodat hij kan vragen waat diegene bedoeld met het nieuws. ik schuif echt niet alles op jouw af hoor...
Offline Maarten - 25/10/2004 18:19
Avatar van Maarten Erelid Ok, dan begrijp ik je verkeerd... sorry. Mjah "bedacht" is ook wel een groot woord, het bestaat al op vele sites.. ik verkies nog altijd voorstel 
Offline webstab - 25/10/2004 18:48
Avatar van webstab PHP ver gevorderde ik lees toch niet veel artikels.
Het idee is wel goed,maar ik zou(zoals gezegd) vooral richten op computer en multimedia. Voor het gewoon nieuws kan je naar tv kijken/nieuwssites/krant/radio/...
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.182s