login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

andere status dan "Nieuw Lid"

Offline WimJ - 09/03/2006 13:16
Avatar van WimJGrafische gevorderde beste,

hoe bekom je een andere status dan nieuw lid ofzo watn ik ben tenslotte al 2 jaar lid nu is der ergens een page van met al de rankings en vereisten ofzo of ... kan iemand mij iets laten weten aub

7 antwoorden

Gesponsorde links
Offline xSc - 09/03/2006 13:17
Avatar van xSc Onbekend http://www.site...amp;id=132

Je hebt tenslote pas enkele reacties geplaatst. 

Dus iets actiever zijn!
Offline Frisbee - 09/03/2006 13:37
Avatar van Frisbee HTML beginner maar het aantal reacties zegt toch niks over hoe goed je ergens in bent? :S
Offline WimJ - 09/03/2006 13:48
Avatar van WimJ Grafische gevorderde jah maar ik bedoel hoe komt die intresse dan ?
Offline xSc - 09/03/2006 13:52
Citaat:
maar het aantal reacties zegt toch niks over hoe goed je ergens in bent? :S

Dat is waar, maar de crew heeft de taak om onzinnige reacties te verwijderen. Zodoende komt het dus wel openbaar of je verstand van zaken hebt.

Citaat:
jah maar ik bedoel hoe komt die intresse dan ?
.

Dat zal te maken hebben met de reacties die je geeft en ook (denk ik) met de vragen die je zelf stelt binnen een bepaald forum.
Offline WimJ - 09/03/2006 13:54
Avatar van WimJ Grafische gevorderde ok dank je alvast ik zal verder men beste blijven doen ok dank u wel iedereen
topic mag dicht voor mijn part
Offline nielsvdwal - 09/03/2006 14:02
Avatar van nielsvdwal PHP gevorderde komt dat niet door die quiz dinge?
Offline Gerard - 09/03/2006 15:24
Avatar van Gerard Ouwe rakker Je kunt punten verdienen voor bepaalde categorieën door quizen te doen. Verder kan je punten verdienen door tutorials, scripts en topics te posten op sitemasters.

Aan de hand van de categorieën waar jij aan bijdraagt wordt er een bijpassende titel neergezet.

Maar jullie mogen ook allemaal wel jaloers zijn op mijn titeltje hoor! 
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.188s