login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Windows XP Home - XP Pro, progs behouden

Offline timo - 05/03/2006 17:36
Avatar van timoPHP ver gevorderde volgens de regels mag dit wel gevraagd worden, dat ging nl over hardware... ik wil van XP Home naar Pro upgraden zonder al mijn programma gegevens kwijt te raken, ik d8 dat te doen door de Application Data mappen te backuppen naar externe schijven, weet iemand of dat werkt? of of er meer nodig is?

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline vinTage - 05/03/2006 17:38
Avatar van vinTage Nieuw lid Dat werkt niet omdat er ook vanalles in je register word gezet tijdens de instalatie, en imo word dat register wel overschreven.
Offline timo - 05/03/2006 18:10
Avatar van timo PHP ver gevorderde en dat register is niet te backuppen of die regels toe te voegen?
Offline Voldemort - 05/03/2006 18:12
Avatar van Voldemort PHP ver gevorderde Register is wel te back-uppen, maar als je het complete oude over het complete nieuwe zet zal je computer crashen denk ik. Dus zal je een bepaald delen moeten back-uppen.

Je kan in de installatie van Windows toch kiezen voor installatie of update? In Linux installatie is dat toch zo.
Offline Stijn - 05/03/2006 18:36
Avatar van Stijn PHP expert Zet al je program files op een andere schijf waar geen windows op staat. Dan open je je register (start > uitvoeren > regedit) dan ga je naar HKEY_CURRENT_USER\software en exporteer je die map naar een diskette/cd/stick/of andere. Dan zet je Pro op je schijf. Na de installatie open je je regedit opnieuw en dan bestand>importeren en importeer je je exporteerde file. Normaal kan je nu je programma's starten .

LET OP: Ik heb ze nog niet uitgetest. Normaal zou dit moeten kloppen in theorie.

groeten
stijn
Offline timo - 11/03/2006 08:54
Avatar van timo PHP ver gevorderde met de methode van stijn is het gelukt... ze staan niet meer onder start > programma's maar ze werken wel gwn!
tnx!
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.173s