Ik zit met een dik probleem. Mijn site was al eens gehacked door "İsLamic Warriors" zoals hij of zij zich noemd en nu is het pas opnieuw gebeurd toen ik aan mijn site aan het werken was op mijn server hier thuis. Elke keer als hij een pagina hacked dan zet hij in die pagina de volgende code
Dus dan komt er over mijn normale site zo een layer te liggen met de volgende tekst:
Hacked By İsLamic Warriors
SecretlyX // BeLa // Stormy // All Turkish Warriors
De code hierboven heb ik gevonden in de broncode als ik de pagina opende vanuit browser. Maar als ik die pagina dan terug download van mijn server en ik bekijk die code dan is dat stukje code nergens meer te vinden.
Weet iemand hoe die f**k kl**tz*kk*n da doen want ik vin da echt ni grappig. Als iemand da weet dan mag hij mij dat altijd laten weten zodat ik die fout uit mijn site kan halen en voorgoed van die f*ckers af ben.
tricktips-world.be maar het is het forum dat gehacked is maar dat staat alleen hier locaal dus als ik niet online ben dan zal de volgende link niet werken.
Als ik jouw was zou ik dat handige gedoe van bankrobzor gebruiken (sorry voor de spelling ) maar zou ik ipv. hacking attempt de ip van die gast wegschrijven. Zodat je die kan blokken!
blokken? geef hem ineens aan bij de internetpolitie:cool:
nee, maar het is niet zeker dat dat zijn ip is, hij kan evengoed een ip van iemand gebruiken dat niet van hem is. En als dat geblocked is, gebruikt hij een ander...
nee, mijn maat houdt zich sinds paar dagen ook met zoiets bezig en hij heeft zo verschillende keren op mijn poll kunnen stemmen (ik zat er daarstraks zelfs naast en op te kijken), ook al, check ik op ip...
en geloof me, hij is geen pro...
Das allemaal heel ferm dat deje met proxies werkt maar dat wil niet zeggen dat je kunt hacken he. En als ik zijn ip zou te weten krijgen dan ben ik er wss toch niets mee omdat het er wss een van een proxy is. En het probleem is dus ook dat ik nog niet eens weet langs waar dat hij die code in mijn database heeft gestoken. Want die code stond in mijn tabel van categorieen maar ik heb nog geen eens een formulier op mijn forum staan voor categorieen toe te voegen. Ik wil echt weten langst waar hij dit klaar gespeeld heeft.
Ben je een achterlijk dom LWOO kind? Ik hoop dat je geen christen bent, want dan ben je wel een heel slechte christen. Je moet andermans geloven respecteren. Er is helemaal niets mis met de koran of mohammed. Er zijn alleen wat extreme 'moslims' die zichzelf eigenlijk geen moslim mogen noemen. Zij doen allerlei slechte dingen die ook niet zijn voorgeschreven in de koran. Maar ze doen het 'zogenaamd' uit de naam van hun god. Nouw echt niet dus.
Samengevat:
- Niks mis met moslims, mohammed, koran ect.
- Er zijn een aantal semi 'moslims' die zichzelf geen moslims mogen noemen omdat ze heel veel slechte dingen doen die niet in de koran staan.
Ik heb mischien wel een oplossing:
Kijk in de apache-log van de dag dat je site werd gehackt. ZOek dan het ip en filter alle ip's ozdat je alleen zijn acties ziet. Kijk dan wat hij heeft gedaan en fix het probleem.