Onbekend |
|
Beste ontwerpers,
Realphotoshop.nl is opzoek naar geschikte personen die het team willen bijvullen. Het team bestaat nu uit twee personen. Daar ben ik één van.
Realphotoshop probeert op een leuke manier leden te helpen die niet veel verstand hebben van ontwerpen maar toch heel graag datgene willen leren. Dit doen we doormate van tutorials, artikelen, het forum en de online helpdesk.
Op realphotoshop ben jij je eigen baas. Jij hebt je eigen regels en die moeten de leden kunnen waarderen. Als jij goede regels opstelt en niet de chagrijnige piet uithangt dan kan het heel erg gezellig worden op realphotoshop.
Om deel te nemen aan het team:
Als je geïnteresseerd bent dan kan je mij een e-mail sturen, zie de gegevens onderaan de pagina. Laat zoveel mogelijk referenties van jezelf zien. Natuurlijk is het ook leuk als je een eigen portfolio hebt. Bewijs jezelf en ga ervoor!
Ps, ik heb een poosje geleden een pm gehad van een zekere persoon. Deze pm ben ik kwijt. Als je dit topic leest en je hebt nog steeds interesse probeer het dan gerust opnieuw.
Met vriendelijke groet,
Realphotoshop
Jeroen Brouwer
--------------
Mail: info @ realphotoshop
Website: http://www.realphotoshop.nl/
|