login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Realphotoshop zoekt team leden

Offline Jeroen - 24/10/2004 15:16 (laatste wijziging 24/10/2004 15:20)
Avatar van JeroenOnbekend Beste ontwerpers,

Realphotoshop.nl is opzoek naar geschikte personen die het team willen bijvullen. Het team bestaat nu uit twee personen. Daar ben ik één van.

Realphotoshop probeert op een leuke manier leden te helpen die niet veel verstand hebben van ontwerpen maar toch heel graag datgene willen leren. Dit doen we doormate van tutorials, artikelen, het forum en de online helpdesk.

Op realphotoshop ben jij je eigen baas. Jij hebt je eigen regels en die moeten de leden kunnen waarderen. Als jij goede regels opstelt en niet de chagrijnige piet uithangt dan kan het heel erg gezellig worden op realphotoshop.

Om deel te nemen aan het team:
Als je geïnteresseerd bent dan kan je mij een e-mail sturen, zie de gegevens onderaan de pagina. Laat zoveel mogelijk referenties van jezelf zien. Natuurlijk is het ook leuk als je een eigen portfolio hebt. Bewijs jezelf en ga ervoor!

Ps, ik heb een poosje geleden een pm gehad van een zekere persoon. Deze pm ben ik kwijt. Als je dit topic leest en je hebt nog steeds interesse probeer het dan gerust opnieuw.

Met vriendelijke groet,
Realphotoshop

Jeroen Brouwer
--------------
Mail: info @ realphotoshop
Website: http://www.realphotoshop.nl/

6 antwoorden

Gesponsorde links
Offline BigBug - 24/10/2004 15:23
Avatar van BigBug PHP expert en wanneer komt de site online??
Offline Jeroen - 24/10/2004 15:30
Avatar van Jeroen Onbekend Er is een programmeur volop bezig met de scripting. De scripting vergt een hoopt tijd, zelf voor een gediplomeerde programmeur.

Dus de release datum is nog niet bekend. De datum zal minstens een paar weken van tevoren bekend worden.
Offline Maarten - 24/10/2004 15:33
Avatar van Maarten Erelid Als ik zou willen meedoen zou ik toch eerst de site eens willen zien...
Offline Jeroen - 24/10/2004 16:48
Avatar van Jeroen Onbekend Er wordt nog niets openbaar gemaakt. Er wachten vele mensen op realphotoshop en er wordt nog niks gepubliceerd. Alleen bij hoge uitzondering. Alleen de scripter en ik hebben alle informatie over realphotoshop.
Offline Maarten - 24/10/2004 16:52 (laatste wijziging 24/10/2004 20:21)
Avatar van Maarten Erelid Jah en wij hebben er geen dus kunnen we er niet op ingaan.
Offline Jeroen - 24/10/2004 18:36
Avatar van Jeroen Onbekend Sorry, ik snap niet echt waar je nu precies heen wilt. Ik kan je zin niet goed lezen door een typ fout (neem ik aan). Als je er verder op in wil gaan contact mij dan even. (Pm of e-mail)
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.222s