login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Googlebot

Offline Voldemort - 13/02/2006 19:51
Avatar van VoldemortPHP ver gevorderde Googlebot bezoekt mijn site niet meer, de cache in Google is van 3 februari, waarom bezoekt Googlebot m'n site niet meer?

12 antwoorden

Gesponsorde links
Offline riekele - 13/02/2006 19:54
Avatar van riekele PHP beginner gooi je meta tags hier is neer?
Offline Voldemort - 13/02/2006 19:57 (laatste wijziging 13/02/2006 19:58)
Avatar van Voldemort PHP ver gevorderde
  1. <meta name="subject" content="Harry Potter" />
  2. <meta name="title" content="Harry Potter - Dreuzels: Voor alle Harry Potter fans! Enjoy it..." />
  3. <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1" />
  4. <meta name="description" content="Harry Potter - Dreuzels: Veel info, erg uitgebreid RPG met lessen, sorteren, forum en meer, altijd het laatste nieuws en nog veel meer leuke dingen" />
  5. <meta name="keywords" content="Harry Potter - Dreuzels, HP-D, Harry, Potter, Dreuzels, spel, game, nieuw, nieuwste, laastste, nieuws, boek, boeken, film, films, HP, HarryP, HPotter, Ron, Ronald, Wemel, Weasley, Hermelien, Griffel, Hermione, Granger, Fred, George, Molly, Arthur, Bill, Charlie, Percy, Perkamentus, Albus, Dumbledore, Minerva, Anderling, McGonagall, Severus, Sneep, Snape, Hagrid, Zweinstein, Hogwarts, Griffoendor, Gryffindor, Huffelpuf, Hufflepuff, Ravenklauw, Ravenclaw, Zwadderich, Slytherin, Zwerkbal, Quidditch, steen, der, wijzen, Philosopher's, Stone, geheime, kamer, Chamber, of, Secrets, Gevangene, van, Azkaban, Prisoner, of, Azkaban, Vuurbeker, Goblet, Fire, Orde, van, de, feniks, Order, the, Phoenix, Half, Bloed, Half-Bloed, Prins, Blood, Half-Blood, Prince, Schrijfster, JKR, JKRowling, Joanne, Kathleen, Rowling, JK, Daniel, Dan, Radcliffe, Rupert, Grint, Emma, Watson, Tom, Felton, Colombus, Cauron" />
  6. <meta name="language" content="Dutch" />
  7. <meta name="copyright" content="Copyright Harry Potter - Dreuzels 2005-2006" />
  8. <meta name="author" content="Quinten Bernaert" />
  9. <meta name="publisher" content="Quinten Bernaert" />
  10. <meta name="Robots" content="All" />
  11. <meta name="revisit-after" content="1 day" />

PS: Kan ik niet loggen welke bots wanneer langskomen?
Offline Dieter_be - 13/02/2006 22:27
Avatar van Dieter_be Nieuw lid tuurlijk kan je dat...
wat ik doe is gewoon bij elke page request remote adrres, user agent , timestamp en nog wat dingen in een sql tabel dumpen

als je dan wilt zien welke bots er geweest zijn moet je er maar de juiste user agents uit halen
Offline Voldemort - 14/02/2006 17:18
Avatar van Voldemort PHP ver gevorderde Ik heb wat gezien in m'n log op DirectAdmin:

Citaat:
66.249.71.7 - - [14/Feb/2006:05:10:04 +0100] "GET /robots.txt HTTP/1.0" 200 75 "-" "Googlebot/2.1 (+http://www.google.com/bot.html)"
66.249.71.7 - - [14/Feb/2006:05:10:05 +0100] "GET / HTTP/1.0" 302 43724 "-" "Googlebot/2.1 (+http://www.google.com/bot.html)"
66.249.71.7 - - [14/Feb/2006:05:10:06 +0100] "GET /index.php HTTP/1.0" 302 43724 "-" "Googlebot/2.1 (+http://www.google.com/bot.html)"

Maar waarom toont Google nu mijn Adsense advertenties niet?
Offline Maarten - 14/02/2006 18:15
Avatar van Maarten Erelid Log eerst eens in op je Google Adsense, misschien is je account gebanned ofzo? 

Toont hij géén advertenties of enkel geen gerichte advertenties? In dat tweede geval heeft het idd iets met googlebot te maken, in dat eerste niet.
Offline bertenz - 14/02/2006 19:55 (laatste wijziging 14/02/2006 19:56)
Avatar van bertenz HTML beginner Zie jij die advertenties alleen op jouw computer niet of is het ook niet te zien op een computer met een ander IP-adres?
Bij mij is het namelijk zo dat ik met de computer waarmee ik mezelf heb aangemeld de advertenties van Google niet kan zien. Met een computer op school kan dat dan weer wel. Het lijkt me zeer waarschijnlijk dat dit de bedoeling is van Google, dus...
Offline Metalhead - 14/02/2006 20:13
Avatar van Metalhead HTML gevorderde Je kunt je URL trouwens ook ff handmatig toevoegen, hè?

http://www.google.com/addurl/
Offline Voldemort - 15/02/2006 09:55
Avatar van Voldemort PHP ver gevorderde Ik alleen zie de advertenties niet. Maar weet iemand hoe ik toch het uitzicht van die advertenties kan ZIEN? Want bij instellingen staat geen voorbeeld en ik ben nog wat aan het prutsen met de lay-out van de advertenties.
Offline Rens - 15/02/2006 09:57

Crew algemeen
Je Norton Internet Security uitzetten als je die hebt?^^
Offline riekele - 15/02/2006 09:57
Avatar van riekele PHP beginner iemand anders ff vragen een screenshotje te maken??
Offline Voldemort - 15/02/2006 10:08
Avatar van Voldemort PHP ver gevorderde Ik heb geen Norton Internet Security. Enkel SP2 firewall. Maar is er geen andere manier dan iemand anders vragen om een screen? Kan je het niet zien in het Adsense beheer zelf?
Offline bertenz - 20/02/2006 00:40
Avatar van bertenz HTML beginner Ik weet misschien wel een manier. Laatst is mijn computer gecrashed. Na alles weer opnieuw geïnstalleerd te hebben, werd er toevallig een ander (lokaal) IP-adres toegewezen. Nu kan ik de reclames van Google (die op mijn website staan) voortaan ook op deze computer zien. Dus als je een ander lokaal IP-adres gebruikt werkt het als het goed is ook al. (als je meerdere computers hebt, kun je natuurlijk ook gewoon op een andere computer bij jou thuis kijken)
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.206s