login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Laadtijd AND "fout"

Offline xSc - 25/01/2006 14:14

Ik heb een 'ultra-dynamische' site, met divs. Wat wil nu het geval: Zowel IE als FF geven de pagina verkeerd weer: divs komen op de verkeerde plaats. Het probleem is verholpen wanneer ik de pagina vernieuw of de pagina later opnieuw bezoek. De code is valid XHTML en valid CSS. Hoe verhelp ik dit?

Bedankt!

Henri

7 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Explosive - 25/01/2006 14:16
Avatar van Explosive Lid Wat is de URL van je site? kunne we zien wat er dan precies fout is
Offline vinTage - 25/01/2006 14:40
Avatar van vinTage Nieuw lid Een foute workaround dan mischien ?
header('Refresh: 0; "'.$_SERVER['REQUEST_URI'].'"');  

Offline xSc - 25/01/2006 14:43
Avatar van xSc Onbekend VinTage, ik snap je bedoeling, maar je code 'eindigt' in het oneindige.

Ik kan natuurlijk 1 keer laten herladen, maar dat kost me veel te veel dataverkeer. De site gaat bestaan uit enkele duizenden pagina's.
Offline Ontani - 25/01/2006 15:05
Avatar van Ontani Gouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
Henri, die fout ligt puur aan de divs en de css. proberen daar de oplossing te vinden. en anders een andere manier zoeken op je site zo te creeren
Offline xSc - 25/01/2006 15:11
Avatar van xSc Onbekend Ja maar Ontani, M'n divs en css zijn goed. Tenminste: bij het herladen gaat het goed! Zelf dacht ik dat het misschien iets met cache te maken heeft ofzo? Of: kun je de volgorde van het laden van de divs bepalen?
Offline Pieter - 25/01/2006 16:40
Avatar van Pieter Gouden medaille

SEO guru
Moest je nu een online voorbeeld hebben zou het al iets makkelijker zijn hoor. Dit is zoeken naar een naald in een hooiberg, want er kunnen zoveel zaken misgaan.
Offline Ontani - 25/01/2006 16:44
Avatar van Ontani Gouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
Henri dit heeft te maken met het positioneren. post je voorbeeld eens dan kunnen we daarop verder werken, ik heb die problemen ook al gehad dat ie na refresh pas goed stond. maar soms ook meteen.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.173s