login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Cue file

Offline webstab - 21/01/2006 21:58 (laatste wijziging 21/01/2006 22:16)
Avatar van webstabPHP ver gevorderde Ik heb zelf een mix gemaakt van verschillende liedjes en opgeslagen als 1 mp3-bestand. Nu wil ik dit branden, maar in verschillende track zonder pauze. Ik kan natuurlijk één voor één dat mp'tje knippen en als 30 verschillende mp3'tjes terug opslaan, maar dat kost mij te veel tijd. Daarom wou ik het proberen met een cue-file. Maar deze werkt niet. Wanneer ik in Nero "Beeld Branden" neem dan loopt Nero telkens weer vast. Op mijn beide pc's.

Ik weet niet hoe dit komt, maar als ik een bin file branden door eerst een cue te maken, lukt het mij perfect. Maar met een audio cd niet;

Dit is mijn cue-file. De cue-file staat in dezelfde map als het mp3'tje en de bestandsnaam van de mp3 is zeker juist.[Het zijn niet de beste liedjes maar het moest]

2 antwoorden

Gesponsorde links
Offline BarTeL - 21/01/2006 22:34
De volgende 5 brand-programma's kunnen met Cue-files overweg:

1. CDRWin 4
2. Exact Audio Copy (EAC)
3. Nero Burning ROM (vanaf versie 5.5.7.8 !)

Let op bij Nero!: De ondersteuning van cuefiles is bij Nero niet 100%. Het lijkt vaak dat de applicatie hangt, maar dit is meestal niet het geval. Nero doet er gewoon heel lang over voor hij de Cue heeft ingelezen.

bron: http://trance.startkabel.nl/forum/?id=47628
Offline ikkedikke - 22/01/2006 11:11
Avatar van ikkedikke PHP expert Als dat allemaal niet lukt moet je eens zoeken naar "cuecut" een vrij handig programma die die dingen voor je knipt..
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.171s