Nog een paar opmerkingen over Sitemasters V2
- Als je een link ziet in een forum, moet je die nog altijd kopieren en plakken. Kan je er niet voor zorgen dat je er gewoon moet op klikken?
- Kunnen leden zich eigenlijk ook afmelden?
Ha dat licht aan de persoon die de topic post e die moet dan waar de ubb tags gebruiken!! En ja je kan uitloggen!! gewoon hier links bij leden op uitloggen klikken!!:cool:
Nog een opmerking voor sitemasters V2:
Ik dacht dat je bij de 2de versie niet meer de link zou moeten kopieren en plakken, maar er gewoon zou kunnen op klikken. Dit is jammer genoeg niet zo, kan je dit veranderen.
Als je gebruik wilt maken van een "klikbare" url, zorg er dan voor dat er een slash (/) er achter komt te staan.
Toen Sitemasters V2 opstarte heb ik een acount aangemaakt als test, maar deze zou ik nu willen verwijderen en een defenitief acount maken.
Ps. In elk forum/site hebben de members toch het recht om zich af te melden? Of is dat spam?
als dat moe kan je altijd een pm naar joel sturen om je uit de db te verwijderen maar meschien zal hij dat niet doen omdat je anders teveel moet beginnen zoeken in de db achter je gb naar of zo! Dus voor dat ene acountje is dat nu niet zo erg he:cool:
Joel - 04/09/2004 19:27 (laatste wijziging 04/09/2004 19:28)
Eigenaar
Bedoel je nu afmelden of uitloggen, als je neef achter je computer staat moet je niet je account gaan verwijderen ??
Afmelden is gewoon level veranderen naar 0, ik ga zeker niet beginnen met leden te verwijderen want dan staat er bij alle reacties die de persoon dan heeft gepost "Onbekend", etc
die klikbare url werkt precies terug wel, aan bovenstaande posts te zien
Thomas - 05/04/2005 16:13 (laatste wijziging 05/04/2005 16:15)
Moderator
Blaat.
Word er nog een wakker.
Onder "afmelden" kan men verstaan "permanent uitschrijven" (als je geen lid meer wilt zijn ofzo), anderen verstaan hieronder weer "uitloggen".
PM een crewlid als je hier weg wilt, kan zo geregeld worden .
Uitloggen kan op de manier zoals hierboven al tig keer gemeld is.
NB: De klikbare hyperlinks deden het een tijd niet (lees: waren uitgeschakeld) omdat hier nog een fout in zat die er voor zorgde dat de pagina-layout werd vernaaid.
remy heeft het topic terug heropend... en dat is eigelijk nog niet zo slecht ook.
Waarom belachelijk een heel nieuw topic aanmaken, ipv even de zoek functie te gebruiken (op de site, of in je geheugen) en een oud topic dat handelt over hetzelfde topic te heropenen om ze'n vraag te stellen...
Of heb je liever dat ze hier topics blijven aanmaken voor dingen die al lang zijn beantwoord, of waarvoor al lang topics zijn geopend... en ik die dacht dat iedereen daar zo'n hekel aan had... want 'k lees bijna dagelijks