login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Bestanden weg

Offline DrB - 10/01/2006 21:08 (laatste wijziging 10/01/2006 21:08)
Avatar van DrBHTML interesse Hej ik zit met een erg vervelend probleem:

Vandaag is de tweede keer dat er bestanden zomaar van mijn computer gewist werden. Het gaat dan om de bestanden die zich in de mijn documenten map bevind. Er zitten erg belangrijke bestanden tussen en het is dus van belang dat ik deze weer terug krijg. Ik heb al een data recovery progamma gedownload, die zegt ze nog wel te vinden, maar die verwijst dan naar de map mijn documenten waar het dus niet meer staat. Ik hoop dat iemand me kan helpen met dit vervelende probleem.

Greetz!

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline roxin - 10/01/2006 21:11
Avatar van roxin Onbekend het is neem ik aan windows XP,gebruik via het configuratiescherm het volgende: --->configuratiescherm --->prestaties en onderhoud---> en dan systeemherstel en dan zet je em na een paar weken of dagen terug.
Offline DrB - 10/01/2006 21:27
Avatar van DrB HTML interesse Is al gedaan en daarmee haal je geen bestanden terug. In ieder geval bedankt voor het antwoord.
Offline rambo - 10/01/2006 21:42
Avatar van rambo HTML beginner Zal wel spyware/adware, wellicht een virus zijn. Even een volledige scan op deze zal misschien de veroorzaker aan het licht brengen.
Offline DrB - 10/01/2006 21:46
Avatar van DrB HTML interesse Northon al erover heen laten gaan, geen resultaat.. Maarja de hoogste prioriteit is dat ik die bestanden terug krijg, daarna zal ik wel kijken of ik de pc ga formateren en dergelijke.
Offline denbeckers - 10/01/2006 21:51
Avatar van denbeckers PHP interesse probeer spybot en/of adaware
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.196s