login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Intresse?

Offline Toppe - 20/10/2004 08:50
Avatar van ToppePHP interesse Hallo!

heeft iemand intresse in een

Maxtor 250 gig harddisk. De prijs is 60 euro exl! Verzend kosten!
Je kan opgeven hoeveel je er wilt en ik kan ze misschien goedkoop voor je bestellen. !!Let op!! Ik kan maar 1 keer per kwartaal inkopen!

Niet meer dan 5 stuks PP verhandelen is verboden! Ze zitten allemaal netjes nieuw in een doos. Het zijn de nieuwte schijfen en dus zijn er bij die winkel waar ik ze goedkoop kan bestellen nog niet bekend!

Ik ben heel eerlijk; Ik koop ze in van die winkel voor 30 euro per stuk maar ik wil natuurlijk wel winst maken dus vandaar die 60! Als je nou zegt; Nee ik wil dat je geen winst maakt dan heb je pech. Zie jij ze namelijk maar te krijgen voor 60 per stuk

Ook kan ik MISSCHIEN heel goedkoop aan mmore dvd's komen
Spoel 50 stuks voor 35 euro (Ja ik koop die ook in alleen verkoop ik deze niet) 10 cent per stuk is de inkoop prijs:)

(ow ja ze zijn nu op bij mmore aangezien ze een paar dagen geleden er meer dan 500.000 besteld zijn)

3 antwoorden

Gesponsorde links
Offline xSc - 20/10/2004 09:40
Avatar van xSc Onbekend Je kunt eerlijk zijn, maar hoe kan een Maxtor 250 GB nu zo goedkoop zijn? Waar heb jij ze vandaan dan?
Offline Bertjuh - 20/10/2004 09:48
Avatar van Bertjuh HTML interesse jij moet minder eerlijk zijn.

Je moet gewoon je inkoop prijzen voor jezelf houden en er e.v.t. 5 euro af doen.

@henri: er valt nog eens wat van een vrachtwagen ;)
Offline Thijs - 20/10/2004 09:51 (laatste wijziging 20/10/2004 09:52)
Avatar van Thijs Crew hosting Toppe, je bent 14 denk je echt dat ik bij jou iets ga bestellen Trouwens zo illegaal als iets --> topic closed!
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.164s