login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

HP Deskjet 5740

Offline Thomas - 21/12/2005 12:41 (laatste wijziging 21/12/2005 12:42)
Avatar van ThomasModerator Heya, ik heb geprobeerd bij iemand een printer te installeren onder WinXP maar kreeg het niet voor elkaar - tijdens de installatie wordt de printer niet gevonden...

Windows is up-to-date en er zijn geen virussen aanwezig op de PC (die mogelijk de installatie zouden kunnen dwarsbomen).

Heb al geprobeerd om de printer te installeren en hierbij:
- de virusscanner tijdelijk uit te schakelen
- andere USB-apparaten los te koppelen (het betreft een USB-printer)
- Windows Firewall uit te zetten.

Ik heb zowel de installatie-CD geprobeerd, en toen dat niet werkte de laatste drivers van HP.com geprobeerd, maar deze deden het allebei niet.

Het enige vreemde wat mij opviel was het volgende:
Wanneer ik niet met de installatie-wizard bezig was, en probeerde Control Panel > Hardware te bekijken, kreeg ik de volgende mededeling:

Citaat:
U kunt slechts één apparaat tegelijk installeren.
Een andere apparaatinstallatie is bezig. Als deze installatie is voltooid, kunt u proberen om deze wizard (Hardware paneel) opnieuw uit te voeren.

Waar deze foutmelding dan vandaan komt is mij een raadsel, heb nog user-processen zitten killen om te kijken of dat iets uithaalde maar dat leverde allemaal niets op... Deze melding zou wel kunnen verklaren waarom de printer niet installeert... Blijkbaar draait er ergens (waar?!) een installatieproces...

Vaagheid.
Iemand een idee?

0 antwoorden

Gesponsorde links
Er zijn nog geen reacties op dit bericht.
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.178s