Fuck !!!! Schaam u gewoon ik wil hier nog geen woorde aan vuil make .
Maar die kerel is echt laaaaag gevalle die weet niet wat hij doet zeker.
Alleeee!!!! => ik word zot!
Wat een zak, moet je ook zien, hij doet net alsof hij de lay-out en de hele site zelf gemaakt heeft. Ik durf te wedden dat zelfs iemand de hele scripting/andere graphics die hij niet gejat heeft (zijn die er?) voor hem gemaakt heeft omdattie zelf te zielig is....
EDIT: wat ik nu lees vind ik echt om te lachen... lees maar:
Webdesign
Een van mijn grootste hobby's is toch wel het knutselen, programmeren en designen aan website's. Op deze pagina zal ik zo'n beetje beschrijven welke onderdelen ik zoal gebruik bij het maken van een behoorlijk professionele website. Tsja, dat mag ik best wel zeggen, want als ik zie wat de echte webdesign bedrijven er af en toe van bakken, lach ik soms wel is even in m'n vuistje.
lol, dit is echt te triest. Heb al veel jatwerk gezien maar dit slaat echt alles, als zijn doel was deze site exact te kopieeren is hij aardig geslaagd. LOOSER!
Rikkie online tot nader order offline!
Helaas is Rikkie online tot nader order gesloten, dit nadat Rikkie online enkele berichten heeft ontvangen van bezoekers die menen dat de website die ontwikkeld is door Rikkie online is gestolen van de website Sitemasters.be, Rikkie online heeft dit direct bekeken en dit blijkt inderdaad zo te wezen.
Omdat het nog onbekend is waarom ik, als individu en maar in me eentje deze website run, terwijl er ook nog een hele andere grote club webmasters dezelfde layout als website hebben heb ik tot nader order Rikkie online gesloten.
Hier bij wil ik graag melden dat ik nu aan het onderzoeken ben hoe ik de persoon van wie ik deze layout heb mogen ontvangen, en waarvoor ik € 150 heb mogen betalen. Dat de layout van Sitemasters.be 'gejat' is vind ik héél erg spijtig en daar voor heb ik zonder aarzeling besloten de website te off line te gooien.
Leden van Sitemasters.be, deze website heb ik, Erik, van Rikkie online NIET 'gejat'! Het spijt mij heel erg dat dit allemaal zo had moeten gebeuren, ik was zo blij met mijn nieuwe website wat nog maar ongeveer 1 maand online was.
Graag wil ik graag contact opnemen met de eigenaar van Sitemasters.be, de eigenaar kan mailen naar rikkie_online_85 at hotmail dot com. Ik wil via deze weg graag duidelijk kunnen maken dat ik het echt heel erg vind wat er is gebeurd. Zou de eigenaar zo spoedig mogelijk met mij contact op kunnen nemen.
Met vriendelijke groet,
Erik
Mweheh... volgens mij heeft hij hem WEL zelf geript, aangezien hij toevallig lid is...?? Ach het is en blijft een *****. Nu, hij is alszins verbannen ^^
En daarbij... HIJ IS WEBDESIGNER maar een ander maakt zijn layouts? Wel wel! Wat een zeveraar...
Hij heeft het design zogezegd gekocht voor 150 €, maar het blijkt dus dat hij al enkele maanden LID is van sitemasters. Hij heeft zelf 80 bonuspunten ofzo.
Dan weet hij toch dat het design dat hij dan had, hetzelfde is dan dat van sitemasters ?
Ja, dat is raar
Je merkt dat toch als je een lay-out koopt, die toch uniek zouden moeten zijn, en die je dan op een andere site ook ziet staan.
Of hij is niet snugger of hij heeft een pel op z'n oog.
Wel had ik kunnen denken dat er kloontje van sitemasters zouden verschijnen, dat gebeurd namelijk met alle site's die wat draaiien. Maar het is en blijft laag
Joël het is duidelijk... hij heeft de design gestolen van SiteMasters.be ... ik kan verders ook geen andere weg meer bedenken want als hij zelf lid is... of is geweest... zegt genoeg...
Het moment dat 'zijn' site nog online was bekeek ik de sourcecode, ja dat doe ik wel vaker als ik wil zien of er iets gejat is of niet, tot mijn grote verbazing zag ik ook een rijtje met gebruikersnamen in het tabelletje 'statistieken' staan, dit stukje tabel was 'uitgeschakeld' dmv. <-- --> (commentaar). Dat trok mijn aandacht en zag zijn username staan, dit betekend dus dat hij online was op het moment van het jatten van de sourcecode. Lijkt mij allemaal heel toevallig, hij is online en het figuur die dit voor hem zou 'maken' jat hier de source, YEAH RIGHT! Momenteel vervloek ik het moment dat ik dat venster sloot, ben hard opzoek in mijn (pc's) geheugen om met dit stukje l*lverhaal ook nog wat aan te kunnen tonen, anders moeten je het hier me doen of aan hem vragen even zijn source te mailen of hier te posten. Ik zeg het niet snel maar wat een sukkel!
Hij is gewoon bang dat hij zich nergens meer kan vertonen, en daarom shuift hij de schuld af op 'iemand die zogenaamd zijn site gemaakt heeft voor 150 euro'. En idd, hij heeft niet eens een fatsoenlijke domeinnaam, wat toch ook belangrijk is. Wanneer je 150 euro voor de layout over hebt, dan kun je ook wel een domein betalen.