bwa, maar ik zou het wel tof vinden, wedstrijden voor bonuspunten.
of mss een andere status, als je bv een erg goed php script hebt, en je hebt bv gewonnen, ben je geen lid meer, maar 'master' of zoiets is maar een idee hoor
ja zeker, wedstrijden zijn altijd leuk, het is misschien leuk als leden ook wedstrijden mogen organiseren (natuurlijk moeten de admins de wedstrijd eerst goedkeuren), en dat de organisator dan ook de prijs verzorgt, voorbeeld:
x heeft een layout nodig, dus hij organiseert een wedstrijd, en hij betaalt de prijs (bijv 1 jaar een .com domein), zo krijgt hij zijn lay, en de maker de prijs.
volgens mij was er ooit al een topic over een battle systeem, en dat lijkt mij een erg leuk idee, en ik denk dat het hier daardoor ook drukker wordt.
Die wedstrijden zijn supergeestig, ook al doe je niet mee Dus zeker nog, doen, en hopelijk ook eens een PHP-wedstrijd, dan doek wel mee (maar win ik waarschijnlijk nie)
Als we meer wedstrijden zouden organiseren, kunnen we ook een soort ranking maken wie de meeste wedstrijden heeft gewonnen, goud, zilver en brons wordt dan geteld. Ongeveer zoals de olympische spelen
Leuk! Bouw er een (toepasselijk) thema omheen en je hebt het hele jaar wat te doen. Om het leuk te houden zou ik het niet te vaak organiseren. Een gemiddelde van 6-8 wedstrijden per jaar is denk ik genoeg als een wedstrijd 3 weken duurt + een week om te beoordelen. Na de wedstrijd 3-4 weken rust, anders ben ik bang dat de 'hulpfunctie' van het forum wegvalt....
Ja idd! zou heel tof zijn!! En jah mensen die het doen voor de prijzen hebben dan pech e! Als ik beter met grafishe programas kon werken dee ik ook wel mee met de banner wedstrijd maar jah! Ik ben volop aan het leren met ps! Dus jah!