ah, ik vind een soort "predefined" ministatusje wel geinig voor de leden.
Dat ze een soort "mood" in kunnen geven (een daarvan zou vakantie kunnen zijn).
Maar of dit nou echt zinvol is betwijfel ik, het zo meer een aardigheidje zijn.
Het idee is inderdaad nuttig. En als je op vakantie gaat, en je staat binnen een stuk of 20 beurten (en je gaat vb. 20 dagen weg), loopt het systeem gewoon verder. Het kan toch zelfs zonder tussenkomst van de mods gebeuren? Kwestie van het werk nog wat te verlichten...
Het feit dat iets niet moeilijk te maken is betekend niet dat het daarom direct erdoor komt. En nee siliecom, leden kunnen (als dit wordt ingesteld) iets toevoegen aan het overzicht. Je begrijpt wel dat dit niet voor iedereen openstaat, aangezien dat dan de betrouwbaarheid dicht bij 0 ligt. Nu hebben we nog een beetje controle over hoe, wie en wat. Hoewel er nu ook al wel wat fouten instaan zouden er dan 10x zoveel instaan.
Citaat:
okiedokie want er missen nog wat functies....
Vrij logisch, je verwacht toch niet dat wij heel php.net gaan kopiëren?
Honestly, het overzicht is vrij brak. De inhoud is misschien wel oke maar de rest...
Ik ben (al lange tijd) bezig met een nieuw overzicht. Dit gaat nog wel even duren:)
misschien een soort formuliertje dat je bijdragen kan insturen. hoef je het alleen nog maar te controleren. maar goed als er binnenkort een nieuw systeem komt is het miss practischer om dat nu nog niet te doen
Het is niet dat het voor jou niet handig is dat het voor andere ook niet handig is. Ik vind het zeer handig, zo hoef ik enkel het rechterdeel van mijn hersenen gebruiken en kan ik het linkerdeel gebruiken om de berichten te lezen. Het klinkt misschien stom maar zo kan ik twee processen tegelijkertijd uitvoeren... het heeft zijn handigheid tegenover mij bewezen!
lol.. goed over na gedacht maar inderdaad klopt het wel ja nu je het zegt .. want die kleur zien.. dat doe je automatisch als je aan het lezen bent.. verrek.. echt goed over na gedacht
- Een optie in het controlepaneel om dat gele aan en uit te zetten.
- Een optie in het controlepaneel om onderin een bericht te zetten wie het laatste en wanneer iets heeft veranderd.
Dus 2 opties, zo kan je zelf kiezen of je geen enkel, 1 of beide wil. Want aan dat gele erger ik me ook wel (eerst dacht ik dat m'n ogen fout waren, maar later dacht ik dat het misschien opzettelijk zou kunnen veranderd zijn door de crew wat dus ook zo is).
@ece: Je brengt me op een idee (door die andere kleur): Ipv een optie om te kiezen of de kleur aan of uit moet, een input veld met je keuze voor kleur (en als je er geen wil neem je gewoon de standaard achtergrondkleur), zo heeft iedereen zijn eigen zin en dan kan nemesiskoen 2 processen tegelijk doen .
@nemesiskoen: Die kleur van een bewerkte achtergrond zie ik nergens anders staan, andere tinten grijs wel, maar die gele kleur niet (behalve bij bewerkte achtergrond).
ik heb toch meer de neiging om deze layout licht blauw te noemen dan grijs.. maarja
Daarom zei ik 1/4 en niet 3/4...
Met kleur bedoel ik kleurtint. Zie maar eens naar de kleur waar je naam instaat, de kleur hier rechts van (die rechter kolom). Die kleur onderaan waar de button "bericht plaatsen" in staat. De kleur waar de paginanavigatie in staat. De kleur waarbij om en om met wit wordt afgewisseld bij een lange lijst (scripts bv.). De achtergrond van een codevlak... etc.
Huidige situatie: Als je een post op het forum maakt met een link erin. En je klikt op die link dan gaat de site van sitemasters.be weg en dan kom je op de andere pagina.
Veranderen: Als je op een link klikt dan bezoekt hij de site van de link in een nieuw venster. Zodat je het topic op sima niet kwijtraakt.
ps: vooral met plaatscode.be --> als je iemand wilt helpen klik je op die link en dan ben je het topic kwijt, dus het is vooral om iemand sneller te helpen. Je kan natuurlijk ook rechtermuisknop en dan openen in nieuw venster doen, maar dat vergeten mensen nogal is of het moet automatisme zijn geworden dat je dat doet.