PHP ver gevorderde |
|
Mja, maar als je ergens iets zet als opvulling, gaan mensen klagen dat het niet werkt.
Zet er dan mss gwn een optie "Vermijd crashes van besturingssysteem (alleen beschikbaar voor Windows-gebruikers)", dan weet iedereen meteen dat het voor opvulling is, want het kan niet.
Trouwens, bij links misschien een knop om links te verwijderen?
Heb ooit eens een link toegevoegd, maar site is al lang down, en kan hem dus ook niet verwijderen uit de lijst.
vinTage edit: in mn glazen bol (aka [meer]) zag ik dat je het over webhulpje had, is verwijderd^^
Mothzone edit: Jah, was aan t zien of er niet ondertussen al een knop was gekomen om te verwijderen
Trouwens, in diezelfde glazen bol (ook, [meer]) zag ik dat je dit bericht aan het editen was
vinTage edit: hmm, nou betaald niemand me meer voor mn waarzeggers kunsten
Mothzone edit: Zag t opnieuw
Trouwens, als je een glazen bol gebruikt, mag je nooit zeggen dat je [meer] gebruikt. Ik zeg toch ook niet dat ik een tijdmachine gebruikte de tweede keer toen je dit bericht editte?
vinTage edit: dit bericht kan je pas morgen lezen, als je dit bericht eerder leest dan morgen, heb ik bij deze bewezen dat je een tijdsmachine hebt gebruikt, in dat geval vind ik dat onsportief, want die bestaan helemaal niet.
Mothzone edit: Bedoel je de morgen in "morgen ruim ik mijn kamer op", of de morgen die er is na middernacht, wat dus nu is aangezien het bijna half 2 is?
Eneuh, hoe weet je over die tijdsmachine? Goed dat je weet dat ze niet bestaan, kan ik nog ff op sima v3 surfen^^
vinTage edit, lol, jij wint
Mothzone edit: Jeej:D
vinTage edit, zondor [meer] en tijdsmachien voorspel ik dat je dadelijk in je postvak in zit te koekeloeren
Mothzone edit: te laat, heb t al gezien
vintage edit, maar ik voorspelde het wel, dus "you'll never win from me! mhuhahahahaha" (pm) gaat mooi niet op
Mothzone edit: laat me nu is ff in die droom dat ik win:'( Trouwens, ik voorspel dat je als dit nog lang doorgaat straks niet meer kan slapen van die spierpijn.
vinTage edit: ok you win, want ik heb al lachkramp
Mothzone edit: jeej, again Maja, ik voorspel dat ik sewwes in mn bed lig, nog wat dromen over deze overwinning
Murfy edit: Man, wat een gezeik hier |