login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

[overige]Table

Offline stenno - 04/11/2005 19:06 (laatste wijziging 04/11/2005 19:14)
Avatar van stennoPHP interesse Halo beste sitemasters,

Ik heb even jullie hulp nodig, het gaat om het volgende:

Is het mogelijk om van andermans site uit een table dingen af te lezen ?? En te verwerken ??

Het gaat namelijk om dit:

hier

http://www.king...hp?start=0

zien julie een hele grote tabel met

Name Army Size Treasury Rank

Het gaat mij nu even om die Treasury. Je ziet daar overal ??? staan als je ingelogt bent staat daar bij sommige een getal. Nu wil ik een programma of een onderdeel van mijn website (indien mogelijk) maken waar je eerst inlogt (op die site "http://www.kingsofchaos.com/battlefield.php?start=0") en dan die hele tabel doorzoekt naar mensen met het meeste gold.

Is dit mogelijk ?? Zo ja met welke programmeertaal ??

Ik hoop dat ik duidelijk genoeg ben 

3 antwoorden

Gesponsorde links
Offline haytjes - 04/11/2005 19:17 (laatste wijziging 04/11/2005 19:17)
Avatar van haytjes Gouden medailleGouden medaille

JS gevorderde
php, (c(++) waarschijnlijk ook, maar da weet ik ni hoe)

php: fsockopen
Offline Fenrir - 04/11/2005 19:19
Avatar van Fenrir PHP expert Dit kan met elke programmeertaal, maar wat wil je: het alleen uitlezen of het ook op een webpagina zetten. In het 2e geval is het natuurlijk makkelijker om het meteen in een programmeertaal te maken die bedoeld is voor websites (zoals PHP).
Offline stenno - 04/11/2005 19:22 (laatste wijziging 08/11/2005 17:19)
Avatar van stenno PHP interesse Ok ik heb echt geen idee hoe ik moet beginnen. Ik heb nu al wat tutorials of fsockopen() door genomen.

Kan iemand me een beetje op weg helpen met een bassis waarmee ik in iedergeval iets kan uit leggen liefst php/javascript.

Kan iemand me hiermee helpen ?? Want dit gaat me in mijn eentje echt niet lukken. :'(
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.165s