login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Bestanden makkelijk downloaden van een site ?

Offline Azx - 03/11/2005 01:08
Avatar van AzxLid Hallo, ik vraag mij af hoe ik makkelijk bestanden kan downloaden uit een map op internet (http://) zonder alle figuren appart te moeten downloaden ? Bestaat hier voor geen speciale tool of programma zodat ik de map in zen geheel kan afhalen ?:D

7 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Gerard - 03/11/2005 01:10
Avatar van Gerard Ouwe rakker Misschien is het een uitdaging voor je om, wanneer directory listing enabled is, zo'n soort tool zelf te maken in PHP welke het wegzet naar bijvoorbeeld een FTP welke de gebruiker aangeeft.

Het is een werkje van ongeveer een uur wanneer je de basis van PHP onder de knie hebt.
Offline Azx - 03/11/2005 01:29
Avatar van Azx Lid nee nee das nie de bedoeling maar ik wil gewoon weten of dit mogelijk is het is daarmee dat ik het post in overige maar toch bedankt voor de tip ;)
Offline Gerard - 03/11/2005 01:30
Avatar van Gerard Ouwe rakker Het is absoluut mogelijk. Voor Firefox zijn er zelfs extensies voor die dit voor je kunnen doen. Ik dacht echter dat het wel een mooie uitdaging zou zijn voor je om zoiets zelf te maken.
Offline Azx - 03/11/2005 01:38
Avatar van Azx Lid kan je me soms uitleggen des noods in pm hoe je dat kunt doen met firefox ? Uhu ziet er idd mooie uitdaging uit maar op dit ogenblik ben ik nie van plan direct te gaan scripten 
Offline Gerard - 03/11/2005 01:45
Avatar van Gerard Ouwe rakker Op de website van Mozilla kan je naar extions gaan voor Firefox. Als ik me niet vergis is de naam van deze 'getzilla' of 'flashget'.
Offline Rens - 03/11/2005 10:00

Crew algemeen
@Proximus: Down Them All?
https://addons....amp;id=201
Offline WumTol - 03/11/2005 11:19
Avatar van WumTol PHP beginner Bestand > Pagina opslaan als.. (Ctrl+S)
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.422s