login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

[linux]mandrakelinux 10.1

Offline Ultimatum - 02/11/2005 20:22 (laatste wijziging 02/11/2005 20:22)
Avatar van UltimatumPHP expert heb net mandrakelinux 10.1 geinstalleerd in een programma genaamd virtual pc, met 4 iso files die ik op het internet heb gedownload alleen nu als ik dan opstart krijg ik het volgende scherm:

Localhost login: --hier kan ik wel gewoon wat invullen--
password: --dit krijg ik altijd (maakt niet uit wat ik bij localhost login invoer ) maar ik kan hier helemaal niks invullen, de "cursor" beweegt ook niet oid--

ik loop dus vast op bovenstaande probleem, iemand ervaring en de kennis om mijn probleem op te lossen??

7 antwoorden

Gesponsorde links
Offline gijs - 02/11/2005 20:31
Avatar van gijs HTML beginner Volgens mij is het zo dat als je erop klikt, op dat password vak, en dan gaat typen, dan registreerd hij wel wat je typt, maar je ziet het niet. Probeer dat eens. 
Offline Ultimatum - 02/11/2005 21:01
Avatar van Ultimatum PHP expert maar je kan er niet op klikken, de text password verschijnt ook pas als je een login heb ingevuld en op enter heb gedrukt
Offline Ontani - 02/11/2005 21:07
Avatar van Ontani Gouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
shell passwords hebben nooit de neiging om zich te tonen op het scherm ook niet met ***** of iets dergelijks. meestal lijkt het gewoon of je helemaal niet aan het typen bent
Offline Ultimatum - 02/11/2005 21:09
Avatar van Ultimatum PHP expert ow okay, maar heb tijdens de installatie 2 namen opgegeven (echte naam en login in naam oid) en heb ze beide voor deze inlog geprobeerd (geen ww tijdens installatie opgegeven) en heir dus geen ww en hij zegt dat mijn login niet goed is, is er een algemene login naam voor localhost login (localhost doet het ook niet :-))
Offline Ontani - 02/11/2005 22:08
Avatar van Ontani Gouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
root misschien
Offline Ultimatum - 02/11/2005 22:28
Avatar van Ultimatum PHP expert als ik root invul dan krijg ik de volgende regel
[roott@localhost root]#

en ik kan niet niks invulle want dan krijg ik gwoon op de volgende regel dezelfde tekst

(tip als je linux zonder problemen wil installeren en mee kloten, neem geen mandrake )
Offline SvenP - 03/11/2005 10:39
Avatar van SvenP PHP interesse probeer linux opnieuw te installeeren,
je hebt volgens mij een fout gemaakt bij de installatie
namelijk, XWin niet geinstalleerd.
als je bent ingelogd, zit je alleen maar in de 'text-versie' van linux
probeer eens de commando 'startkde' als je bent ingelogd als root
anders 'X' om te kijken of je Xwindows überhaupt hebt.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.335s