login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Draadloze verbinding

Offline Rob - 25/10/2005 17:56
Avatar van RobHTML interesse Ik heb een draadloze verbinding, maar ik heb er vaak last van dat de verbinding uitvalt. Onze router staat beneden bij de andere computer die daar geen last van heeft. Mijn kamer is recht boven die kamer beneden.

Weet iemand een oplossing zodat de verbinding minder uitvalt, of is er niks aan te doen dat hij veel uitvalt?

6 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Gerard - 25/10/2005 18:12
Avatar van Gerard Ouwe rakker Je zou andere antenne's kunnen proberen of andere firmware kunnen zetten op je router.
Offline jeffreydv - 25/10/2005 20:31
Avatar van jeffreydv HTML beginner ik hbe et zelfde probleem gehad, k had em van me computer verwijderd. en daarna opnieuw geinstalleerd... toen deed hij het weer gewoon. en ik weet niet of je em hebt beveiligd? want et zou kunne dat er dan iemand anders op jou verbinding zit. dat daarom steeds de verbinding verbreekt
Offline Steven - 25/10/2005 21:38
Avatar van Steven HTML interesse Ik heb hetzelfde probleem gehad, er waren 2 opties voor ons:

1e : Sterkere zend kast
2e : Ontvanger dichterbij de zendkast zette

Wij deden dus de 2e ik weet niet of het opgelost kan worden met opnieuw installeren!
Offline Fenrir - 25/10/2005 21:41
Avatar van Fenrir PHP expert Misschien kun je er nog een draadloos ding tussen zetten:

router beneden --> router plafond beneden --> computer boven

??
Offline tomk - 26/10/2005 12:31
Avatar van tomk ASP interesse Ik heb zelf router..

|---------------------|
| Computer+zender |--------- |
| |
| |
| |
|--------------------| |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |------------------------|
| -------------------| Comp+Router