login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Taakbeheer

Offline Rob - 22/10/2005 12:31
Avatar van RobHTML interesse Als ik op CTRL + ALT + DEL druk of bij de taalbaalk Taakbeheer klik, dan krijg ik taakbeheer niet geopend. Ik vind dit heel vervelend aangezien ik dit nodig heb om vastgelopen programma's af te sluiten en om wat processen in en uit te schakelen.

Kan iemand mij helpen?

3 antwoorden

Gesponsorde links
Offline finduilas - 22/10/2005 15:25
Avatar van finduilas PHP gevorderde Probeer het eens als er geen programma is vastgelopen gaat het dan?
Offline cracker - 22/10/2005 15:29 (laatste wijziging 22/10/2005 21:10)
Avatar van cracker Onbekend Als het taakbeheer telkens gesloten wordt direct na het openen denk ik dat je met W32/Serflog.f of een dergelijke virus zit.
Door taskmgr.exe uit je system32 te kopieëren naar vb. je bureaublad en de naam te veranderen kan je dat virus tijdelijk omzeilen.

Als je dat virus niet zitten hebt kan je in uitvoeren (windows + R) "taskmgr.exe" intypen om het te starten.
Offline stefans - 24/02/2006 15:53
Avatar van stefans HTML interesse ik heb mijn zusje even op mijn computer gelaten en nu doet taakbeheer hete helemaal niet meer, ik had windows help geraadpleegd, daar stond dat ik de bestanden die ik miste in C:\WINDOWS moest droppen. dan moest ik ze via uitvoeren in het startmenu uitpakken, maar ik krijg ze niet uitgepakt weet iemand hoe dit kan?
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.194s