login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

database beheren zonder erin te gaan

Offline smoos - 19/10/2005 11:03
Avatar van smoosPHP gevorderde Ik kan op sgool geen toegang krijgen tot me database want dan krijg ik deze melding:
Citaat:
Network Acces

en ik heb geen id wat ik hieraan kan doen. ik bedacht mij dat ik ooit eens een php script heb gezien waarmee je, je database kan aanpassen.

weet iemand waar ik dit script kan vinden of een andere manier waardoor ik wel me myql in kan?

grtz:cool:

14 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Thomas - 19/10/2005 11:07
Avatar van Thomas Moderator Waarmee probeer je dan nu toegang tot je database te verkrijgen?
Via https/phpMyAdmin?
En waar zou je je database anders mee willen bekijken dan?

Het zou goed kunnen dat alle poorten behalve poort 80 zijn dichtgezet.
Als dat het geval is, hoef je ook geen andere applicaties die van alternatieve poorten gebruik maken te proberen, deze zullen dan waarschijnlijk ook niet werken.
Offline smoos - 19/10/2005 11:20 (laatste wijziging 19/10/2005 11:34)
Avatar van smoos PHP gevorderde noormaal kan ik via een plesk inloggen op me database (phpmyadmin) maar ik kan nu niet eens die plesk in (zit op sgool) maar volgens mij was er een script (php script) en die geeft je database tabellen en gegevens weer. en ik d8 mischien weten jullie daar meer van.

edit:
het is meer de bedoeling dat ik kan zien wat erin staat ipv iets te weizigen
Offline Thomas - 19/10/2005 12:12
Avatar van Thomas Moderator phpMyAdmin... De folder waarin deze administratietool staat dien je wel te beveiligen.

Waarschijnlijk wordt in Plesk ook gebruik gemaakt van phpMyAdmin voor het databasebeheer.
Offline Wijnand - 19/10/2005 12:54
Avatar van Wijnand Moderator PLESK gebruikt PHPMyAdmin ja, maar als je PLESK niet kunt bereiken, dan kun je PHPMyAdmin ook niet zomaar werkend krijgen. Heb je PHPMyAdmin werkend, dan werkt PLESK ook weer.
Offline smoos - 19/10/2005 13:24
Avatar van smoos PHP gevorderde het werkt wel op me pc en alle pc waar geen "netwerk beheerders" mee hebben gekut 

maar wat ik bedoel was: weet iemand een PHP script die je database tabbelen weergeeft. ik weet dat dit bestaat want hbe het ooit gezien.
Offline Thomas - 19/10/2005 13:40
Avatar van Thomas Moderator Dit bedoel je? phpYourAdmin?

Ik zou toch voor phpMyAdmin gaan... Deze zou je ook op je eigen site kunnen gooien, je hoeft dit niet per sé via PLESK te doen, lijkt me.
Offline smoos - 19/10/2005 13:44
Avatar van smoos PHP gevorderde mmm dit kan genoeg zijn idd.
tuurlijk ga ik voor phpmyadmin maarjah lukt me dus niet voor op sgool snappie 
en sgool is saai dus die tijd vul ik door aan me site te werke 
Offline Maarten - 19/10/2005 15:41
Avatar van Maarten Erelid Als ik jou was zou ik stoppen met PHP en beter opletten in Nederlands op school...
Offline ece - 19/10/2005 15:45
Avatar van ece HTML interesse Haha idd^^^^

MSN-Taal.
Offline smoos - 19/10/2005 16:12 (laatste wijziging 19/10/2005 16:19)
Avatar van smoos PHP gevorderde ik snap je reactie voor geen meter. ik vraag alleen maar of iemand een php script weet waarmee ik me waardes van me database kan zien. zo kan ik dus zien of van alles gelukt is zonder me phpmyadmin in te gaan (want die doet het niet op sgool) en jij begint te zeiken over me taal. als ik sgool met een g wil schrijven ipv met ch moet ik dat weten toch? iedereen weet wat ik bedoel hiero. en er is volgens mij ook geen regel hier dat je niet op die manier mag type. (als dat er komt vind ik dat de grootste onzin)
Neem eens een voorbeeld aan FangorN, hij gaat altijd serieus op een vraag in en probeert te helpen. jou reply helpt me voor geen meter en is dus geen zinvolle bijdrage (regel 6.4.1) Je bent co-beheerder en lapt de regels aan je laars?

grtz
Offline Maarten - 19/10/2005 16:35
Avatar van Maarten Erelid Oh, dus omdat er geen specifieke reden is dat je verstaanbaar en niet-analfabetisch moet schrijven doen we dat dus maar?

K, wad jeij wild. Ik lab trowenz de reehuls nit aan mun laars, ik sech gwn tat je sgool noch nied juist kan schreifen en tat ik tat sjandalig vint.

Citaat:
want die doet het niet op sgool

Daar doe je het weer.

En "iedereen weet wat ik hiermee bedoel" is ook al zo'n ***-mentaliteit.

En FangorN heeft er zich waarschijnlijk reeds bij neergelegd dat AN een grote moeite is voor velen.
Offline nemesiskoen - 19/10/2005 16:47
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
**--**BrEeZaH pOwa'HhH**--**
Offline smoos - 19/10/2005 16:58 (laatste wijziging 19/10/2005 16:59)
Avatar van smoos PHP gevorderde ik weet heus wel hoe ik nederlands moet schrijven hoor. maar als je veel op internet met anderen spreekt dan gaat dat vrij automaties. op toetsen edg praat ik wel goed nerderlands. graag daar geen reply's meer over. danku.

Edit:
lol @ nemesiskoen
Offline Maarten - 19/10/2005 19:44
Citaat:
automaties

Je doet het verdorie WEER! Ben je nu echt met m'n voeten aan het spelen of hoe zit het? Ik kan je het in ieder geval afraden.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.193s