Nieuw lid |
|
Hey:d
Ik heb een flashformulier dat contact legt met een php bestand. Nu heb ik het volgende.
Ik vul het formulier in. Naam & emailbericht. Druk op verzenden en verzonden is het.
Maar...
Het komt wel in de mailbox voor de inschrijvingen, maar er komt geen bevestigingsmail bij de verzender.
En hoe zorg ik ervoor dat de servertijd 2u bijteld?
Hieronder m'n code:
<?
$adminadres = "marvin@joogle.be";
$siteadres ="http://pure.joogle.be";
$sitenaam = "PURE";
//Hieronder moet men niets veranderen
// Ontvangt de datum en tijd van de server
$date = date("d/m/Y H:i:s");
//Ontvangt het IP adres
if ($REMOTE_ADDR == "") $ip = "no ip";
else $ip = getHostByAddr($REMOTE_ADDR);
//Ontvangt de POST headers en de Flash variabelen aan
$action = $HTTP_POST_VARS['action'] ;
$email = $HTTP_POST_VARS['email'] ;
$name = $HTTP_POST_VARS['name'] ;
//De verzamelde gegevens via deze mails gestuurd
if ($action == "send") {
//Mail naar de inschrijvingenafdeling
mail ("$adminadres","PURE inschrijving",
"Een bezoeker heeft op $sitenaam de volgende informatie achtergelaten\n
Naam: $name
Email: $email\n
Geregistreerde Info :
------------------------------
Hosted by Joogle productions
Besturingssysteem: $HTTP_USER_AGENT
Hostname: $ip
IP adres: $REMOTE_ADDR
Datum/tijd: $date","FROM:$adminadres" ) ;
//Dit stuurt een bevestiging naar de inschrijver
mail ("$email","Bedankt voor uw bezoek bij $sitenaam",
"Hey $name,\n
Bedankt voor uw intresse in $sitenaam!\n
Mvg $sitenaam
$siteadres","FROM:$adminadres" ) ;
//Bevestiging wordt teruggestuurd naar het Flashformulier om te bevestigen
$sendresult = "Bedankt voor uw inschrijving, een bevestigingsmail is onderweg";
$send_answer = "answer=";
$send_answer .= rawurlencode($sendresult);
echo $send_answer;
} //
?>
<? $adminadres = "marvin@joogle.be"; $siteadres ="http://pure.joogle.be"; $sitenaam = "PURE"; //Hieronder moet men niets veranderen // Ontvangt de datum en tijd van de server $date = date("d/m/Y H:i:s"); //Ontvangt het IP adres if ($REMOTE_ADDR == "") $ip = "no ip"; //Ontvangt de POST headers en de Flash variabelen aan $action = $HTTP_POST_VARS['action'] ; $email = $HTTP_POST_VARS['email'] ; $name = $HTTP_POST_VARS['name'] ; //De verzamelde gegevens via deze mails gestuurd if ($action == "send") { //Mail naar de inschrijvingenafdeling mail ("$adminadres","PURE inschrijving", "Een bezoeker heeft op $sitenaam de volgende informatie achtergelaten\n Naam: $name Email: $email\n Geregistreerde Info : ------------------------------ Hosted by Joogle productions Besturingssysteem: $HTTP_USER_AGENT Hostname: $ip IP adres: $REMOTE_ADDR Datum/tijd: $date","FROM:$adminadres" ) ; //Dit stuurt een bevestiging naar de inschrijver mail ("$email","Bedankt voor uw bezoek bij $sitenaam", "Hey $name,\n Bedankt voor uw intresse in $sitenaam!\n Mvg $sitenaam $siteadres","FROM:$adminadres" ) ; //Bevestiging wordt teruggestuurd naar het Flashformulier om te bevestigen $sendresult = "Bedankt voor uw inschrijving, een bevestigingsmail is onderweg"; $send_answer = "answer="; } // ?>
|