login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Chatbox op de website | Pagina 2

38 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Rens - 11/10/2004 21:28 (laatste wijziging 11/10/2004 21:29)

Crew algemeen
Hoe wil je dat dan gaan maken?
Als je het in bijv. PHP doet, krijg je de hele tijd van die irritante refresh'es.
Zit je een bericht te typen, refresht het venster, typ je door, ben je de woorden die je getypt hebt onder het refreshen kwijt.
Kan me voorstellen dat dat irritant is als je (behoorlijk) snel typt...

Lijkt me wel iets om PHP te laten samen werken in Flash of sow;-)
Dan zou het wel beter zijn, geen irritante refreshes en sow... Wel moeilijker als je geen ActionScript kunt like me^^

Als ik weet hoe dat zou moeten, (gedoe met Flash) zou ik weleens een gok willen wagen, eerst voor mezelf, en daarna misschien voor hier met samenwerking van andere...
Eerst de basis onder de knie krijgen, daarna verder:D

Mzzls,
Rensjuh
Offline Erwt - 11/10/2004 21:29
Avatar van Erwt PHP beginner Je hebt helemaal gelijk rensjuh, daar had ik niet bij na gedacht, Bij Web Based Msn is dat ook zo, heel irritant jah... java wil het wil mee volgens mij, alleen dat kan ik niet!
Offline jarro - 11/10/2004 21:32
Avatar van jarro HTML interesse tja het was maar een ideetje;-)
Offline Erwt - 11/10/2004 21:33
Avatar van Erwt PHP beginner Ik zou het wel mooi vinden, alleen ik denk niet dat de geschikte personen mee werken, of mee willen werken! (met geschikte personen bedoel ik dan echt goede webmasters)
Offline jarro - 11/10/2004 21:35
Avatar van jarro HTML interesse ja je hebt gelijk. maarja, ik vind niet dat we joel hiermee kunnen belasten...
Offline Thomas - 11/10/2004 21:58
Avatar van Thomas Moderator We hebben een irc kanaal op quakenet (#sitemasters)

Als je dit kanaal niet kan vinden, zullen je vragen ook wel niet de moeite waard zijn .
Offline Metalhead - 11/10/2004 22:02
Avatar van Metalhead HTML gevorderde Quakenet? klinkt als iets spel-achtigs... niet iedereen speelt nog spelletjes... Sommigen zijn die tijd ontgroeid...

Anyway, zoals je bij vele site's ziet, zijn chatboxen meestal applets... Als er echt belang bij is, wil ik wel proberen een chatbox te maken (als ik daar tijd voor heb)...

Ik denk dat 't niet zo moeilijk is...
Offline b4nkr0bz0r - 11/10/2004 22:37
Avatar van b4nkr0bz0r PHP gevorderde ik weet niet wat jij bazeld over "spel-achtig" het is gewoon een kanaal van sitemasters.be (dus gewoon over webmaster en deregelijk-heden<--)

ik geef toe dat Mirc veel gebruikt word voor online games enzo..
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.197s