goedendag allemaal,
ik ben geen programmeur, ik kan wel website's bouwen etc., maar geen database's etc.
Ik wil een soort speurders.nl/marktplaats.nl bouwen. alleen heb ik daar geen verstand van.
Heeft iemand een tip, waar ik een script hiervoor kan halen, of een software die het werk voor me doet of iets dergelijks.
ik heb al de url+hosting, maar knowledge.
ik zou eerst eens wat tutorials over MySQL door lezen (over databasen)..
ik denk dat je beter zelf zo'n script kan maken, want dan kan je alles erin zetten wat jij wilt. anders heb je een script (als je het tenminste vind) dat niet aan jou eisen voldoet..
dus tip:: leer MySQL en als je php niet kent, dan moet je daar maar mee beginnen
nemesis edit: Leer aub eerst deftig nederlands voordat je nutteloze reply's geeft? RickyB edit: Ik ga toch niet elk woordje nakijken voordat ik wat post?? ik ga echt niet een uut denken of je iets met (bijv.) een d of een t schrijft..
@ dinges: Asjeblieft :s:s nemesis: In een community goed functioneren houdt ook in dat je rekening houd met anderen. Sommige mensen lezen liever hun moedertaal dan een door andere mensen verkrachte versie hiervan. Of moet ik ook alle remmen losgooien. Daar zal iedereen baat bij hebben, ja! Vooral... of... ook niet. En een typfout als 'uut' ipv 'uur' kan voorkomen. Deze twee tekens staan ook naast elkaar. Maar als je scheve zinconstructies als "die script" gaat gebruiken dan begin ik toch zeer zwaar te twijfelen of je wel van nederlandse afkomst bent. Elke normalen AN sprekende persoon trekt direct een gek gezicht bij het lezen van zo een losgeslagen, absoluut banaal gebruik van de nederlandse taal. En niet weten dat kenT met een t is, zegt ook al heel veel over je leeftijd, nietwaar?
En "tradeyell" heeft volgens mij een 'gebruikersnaam' gekozen zodat hij dan ook hiermee aangesproken kan worden.
RickyB edit:: hohohoho wacht ff..