login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

php overzetten

Offline remy - 10/10/2004 13:56
Avatar van remyPHP ver gevorderde weet iemand miss een webserver met php die kleiner is dan 1.44 mb, ik heb gezocht en alles is groter of er zit geen php bij.
Ik heb een ouwere pc en daat wil ik graag php opzetten, maar er is enkel een diskettestation aan wezig. (geen internet dus):ooh: 

9 antwoorden

Gesponsorde links
Offline DRUNK - 10/10/2004 13:59
Avatar van DRUNK PHP gevorderde Denk dat dat wel moeilijk gaat worden, aangezien de source van php al > 1.44M is. Wat je wel kan proberen is via de serieele poort alles over te zetten, vraag me niet hoe maar ik weet dat het kan!
Offline Tuinstoel - 10/10/2004 14:00
Avatar van Tuinstoel PHP expert Netwerkje?
Offline remy - 10/10/2004 14:10
Avatar van remy PHP ver gevorderde er zit geen netwerkkaart in dacht ik maar er staat mij bij dat er een soort van programma is waarmee je rechtstreeks bestanden kunt overzetten met de com poort? met een coax kabel geloof ik
Offline Mr_Dark - 10/10/2004 14:16
Avatar van Mr_Dark Lid Euh... met winrar ken je bestanden zippen zodat ze op meerdere 1.44 floppy's passen.. 
Offline Scott - 10/10/2004 14:18
Avatar van Scott Gouden medaille

PHP ver gevorderde
Dit probleem had ik pas ook. Wat ik deed, was * gaat nu doen alsof-ie er veel van af weet * de harde schijf van di oude PC, aan het moederbord van de huidige hangen, ik had er dus eventjes twee harde schijven in zitten. Naja, en daarna gewoon alles overgezet en de harde schijf weer aan het moederbord van de oude PC gehangen..

Zo iets was het iig 
Offline remy - 10/10/2004 15:19
Avatar van remy PHP ver gevorderde euh ik heb met winrar php overgezet, maar als ik erop klik om te installeren geeftie de foutmelding: apachemysql is doesn't meant for system like as win9x

wat nu:(
Offline Dennisvb - 10/10/2004 15:21
Avatar van Dennisvb MySQL ver gevorderde je besturingssysteem is te oud. je kunt de alleroudste Apache/Mysql downloaden, maar dan zit je weer met oude strings/functies
Offline remy - 10/10/2004 15:33
Avatar van remy PHP ver gevorderde zou php 4.2.3 oud genoeg zijn? dit isde oudste die ik vond.
Offline Dennisvb - 10/10/2004 15:37
Avatar van Dennisvb MySQL ver gevorderde je kan het proberen, want je computer zei dat Apache en Mysql niet goed waren. Over php is niks gezegt, maar ik zou het wel doen.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.199s