login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Upload en download

Offline Dikke_lu - 08/10/2004 11:44
Avatar van Dikke_luPHP interesse Ik zit met een uploadscript voor foto's in mijn fotoboek.
Dat werkt allemaal perfect. Alles wordt ge-upload verkleint en in de tabellen gevoegd.

Maar nu wil ik mijn site back-uppen omdat mijn provider soms uitligt maar als ik nu met mijn ftp client (kheb al vele verschillende geprobeerd niets hielp) op mijn webspace connect kan ik de geuploade foto's niet downloaden omdat niet ik maar web 506 daar owner van is.

Kan ik dit zelf op enige manier oplossen of moet ik hiervoor bij mijn provider zijn?

MVG
Dikke_lu:cool:

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Christiaan - 08/10/2004 11:47
Avatar van Christiaan Lid Ik neem dus aan dat het teveel foto's zijn om ze stuk voor stuk te downloaden? Je kunt ze altijd mailen, misschien hebben zij een oplossing?

p.s. waar staat je site?
Offline twopeak - 08/10/2004 12:29
Avatar van twopeak Gouden medaille

PHP ver gevorderde
je kunt ze niet downloaden? dan zou je ze niet kunnen lezen, maar enkel overschrijven?
ik zou toch een mail schrijven naar je provider!!! (is het extreem cheap hosting?)

anders zijn er programmakes die hele websites downloaden. Je hebt dan alles wat aan de gebruikers getoond wordt (bv.geen php!!!)
Offline Dikke_lu - 08/10/2004 14:50
Avatar van Dikke_lu PHP interesse www.rt-offroad.be is een site van kameraden die dakar gaan meedoen

daarbij fotoboek

en die foto's die kan ik met mijn ftpclients niet downloaden

error no permission

Offline BigBug - 08/10/2004 18:49
Avatar van BigBug PHP expert wat raar, ftp://jeloginnaam:password@JEHOST.ext

wil dat ook niet met copy&past?
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.239s