login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

PHP ledenservice hoe krijg ik het op mijn site? send me email! pls

Offline jano - 03/08/2005 21:58

weet soms iemand hoe je een ledenservice op je site krijg??
ik weet het niet:'( 

8 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Martijn1989 - 03/08/2005 22:06
Avatar van Martijn1989 PHP ver gevorderde Wat bedoel je, een aanmeld, inlog uitlog functie?

- Downloaden
- Zelf scripten in PHP
Offline tomk - 04/08/2005 09:46
Avatar van tomk ASP interesse Ik wil der wel eentje voor je maken. Moet je me even pm'en dan kunnen we er via msn over praten.
Offline freddyboeke - 04/08/2005 10:41
Avatar van freddyboeke HTML beginner Je bent nieuw, dus ik leg het je even uit:
Zo'n ledensysteem wordt gemaakt in PHP of ASP (programmeertalen). Om deze programmeertalen te kunnen gebruiken moet je een host hebben die dit ondersteund, anders werkt het niet.

Om aan zo'n ledensysteem te geraken heb je verschillende mogelijkheden:
- Je maakt zelf een: hiervoor moet je PHP (of ASP) kennen/leren. Dit is leukste en eenmaal je PHP kent kan je vanalles maken hoe jij het zelf wilt.
- Je laat een maken: kost je meestal geld maar je hebt precies wat je wil op jouw maat.
- Je download een systeem waar er honderden van te vinden zijn, maar grote aanpassingen zijn vaak dan erg moeilijk toe te passen.

Hopelijk begrijp je het wat, en nog veel plezier op sitemasters,
Freddyboeke
Offline tomk - 04/08/2005 11:42
Citaat:
- Je download een systeem waar er honderden van te vinden zijn, maar grote aanpassingen zijn vaak dan erg moeilijk toe te passen.
Ben ik helemaal met je eens. Je kunt het beste eentje zelf maken(tip:lees html en php/mysql tutorials hier). Daar heb je al wat aan! Ik heb zelf niet echt tutorials gelezen. Ik heb eerst een boekje uit de bieb gehaald. Doorgelezen en dan gewoon een beetje proberen. Je kan ook een cursus volgen.
Citaat:
- Je laat een maken: kost je meestal geld maar je hebt precies wat je wil op jouw maat.
Klopt. Ik doe het in dit geval gratis. Dus pm me maar. Lijkt me duidelijk. Op sitemasters.be staan er ook wel wat.
Offline Ibrahim - 04/08/2005 13:54
Avatar van Ibrahim PHP expert tomk jij bent best aardig maar als je die script zou ik alle functies die je gebruikt ff uitleggen //uitleg leert ie ook wat.
Offline Thomas - 04/08/2005 14:06
Avatar van Thomas Moderator Ik zou eerst eens om een specificatie van een "ledenservice" vragen, ik zou echt niet weten wat hiermee bedoeld wordt...
Offline Ibrahim - 04/08/2005 23:37
Avatar van Ibrahim PHP expert FangorN tomk wilt wel een leden systeem scripten dus denk ik dat hij alles aan hem heeft vertelt 
Offline tomk - 05/08/2005 10:11 (laatste wijziging 05/08/2005 10:20)
Avatar van tomk ASP interesse Haha nee nog steeds geen pm.:p . Maar ik was toch al bezig met een ledensysteem te scripten voor sitemasters. Zit onderanderen in:
-Scriptsysteem
-Puntensysteem
-Ledensysteem(login,registreren,profiel,wwvergeten,ledenlijst)
-Privéberichten systeem
-Poll systeem
-Admin Systeem
V.2:
-Forumsysteem
-Shoutbox

Daar zal die vast wel wat aan hebben:p . En was er toch al mee bezig dus.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.329s