login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

help

Offline radiowland - 31/07/2005 20:11
Avatar van radiowlandNieuw lid hallo ik heb al eerder een topic in javasript geplaatst maar ik heb een php script gevonden met een catalogus winkelwagentje en al maar hoe krijg ik het werkende ? er zit een install.php bij maar hoe moet ik die gebruiken ? hoe laat ik het script werken zo als het hoort ? kan iemand mij helpen ?

11 antwoorden

Gesponsorde links
Offline freddyboeke - 31/07/2005 20:14 (laatste wijziging 31/07/2005 20:14)
Avatar van freddyboeke HTML beginner upload alle bestanden naar je server, ga nadien in je browser naar het adres en open install.php (dus bv: www.jouwsite.be/winkelwagen/install.php) en volg daar de instructies.

Meestal moet je gegevens enzo over je database en configuratie invullen.

Ps: Gebruik volgende keer een beter topic, zo zien we meteen waar het over gaat en kunnen we in de toekomst topics makkelijker terug vinden )
Offline radiowland - 31/07/2005 20:18
Avatar van radiowland Nieuw lid een probleem ik zit via een gratis host :S freepages.at kan dat ook via hun ? en wat mhet dan worden dit? http://www.freepages.at/leden/admin/install.php
Offline freddyboeke - 31/07/2005 20:24
Avatar van freddyboeke HTML beginner hmm, heb even op de site gekeken van die host, maar ik kan niet meteen vinden of ze php ondersteunen.

Een gratis host die php ondersteund, is onder andere lycos.nl, maar daar krijg je hopen reclame ...

de install.php roep je gewoon aan door naar je adres te gaan. Dus als je site op members.lycos.nl/mijnsite staat, kan je die install.php oproepen door naar members.lycos.nl/mijnsite/install.php te gaan.
Offline radiowland - 31/07/2005 20:31
Avatar van radiowland Nieuw lid klopt ik kan ook wel naar http://www.freepages.at/leden/install.php en hij ondersteunt ook php maar ik ben met php een noob dus jha
de enigste taal die ik kan typen is javascript php kan ik aleen aanpassen :S dus sorry dat ik het niet goed begrijp
:o
Offline Ibrahim - 31/07/2005 20:39
Avatar van Ibrahim PHP expert of probeer funpic.org want die heeft mysql/php en ftp is makkelijker om je scripts te testen want ik kan je site niet bezoeken 
Offline radiowland - 31/07/2005 20:43
Avatar van radiowland Nieuw lid deze site is momenteel ook niet om te bezoeken het kan wel maar dan moet je even via http://www.freepages.at/leden/wachtwoord.htm dan kan het wel
en deze host ondersteund javascript php en all maar als ik install.php open dan krijg ik een leeg scherm dat is het probleem
Offline freddyboeke - 31/07/2005 20:44
Avatar van freddyboeke HTML beginner vanwaar heb je script gedownload?
Offline radiowland - 31/07/2005 20:48
Avatar van radiowland Nieuw lid ik heb het van men collega ge kregen en bij hem werkt het prima zal ik anders even de code die in de inatall.php staat even latenzien ?
Offline freddyboeke - 31/07/2005 20:49 (laatste wijziging 31/07/2005 20:50)
Avatar van freddyboeke HTML beginner vrees dat die wat groot zal zijn, kan je collega je niet helpen

EDIT: Iets misgelopen met posting, had per ongeluk mijn tab mee, srr...
*vorig bericht mag dus verwijderd worden
Offline radiowland - 31/07/2005 20:52 (laatste wijziging 31/07/2005 22:52)
Avatar van radiowland Nieuw lid d ie is er de komende maand niet :S dus that is the problem
  1. <?
  2. if (!$_GET['wsn'] || !$_GET['mail'] || !$_GET['vzk'] || !$_GET['user'] || !$_GET['pass']){
  3. //Install form...
  4. echo "<form method=GET action=install.php>";
  5. echo "WebShopnaam:<br>";
  6. echo "<input type=text name=wsn><br>";
  7. echo "E-mailadres voor de bestellingen:<br>";
  8. echo "<input type=text name=mail><br>";
  9. echo "Verzend kosten binnen Nederland:<br>";
  10. echo "<input type=text name=vzk><font size=1>(euro.centen)</font><br>";
  11. echo "Gebruikersnaam:<br>";
  12. echo "<input type=text name=user><br>";
  13. echo "Wachtwoord:<br>";
  14. echo "<input type=password name=pass><br>";
  15. echo "<input type=submit value='Installeer'></form>";
  16. }
  17. else{
  18. //Installeren
  19. $orig = umask();
  20. umask(0);
  21. mkdir("WSFILES", 0777);
  22. umask($orig);
  23. $file = fopen("WSFILES/cats", "a");
  24. fclose ($file);
  25. $file = fopen("WSFILES/producten", "a");
  26. fclose ($file);
  27. unlink("config.php");
  28. $file = fopen("config.php", "a");
  29. $string = "<?," . $_GET['wsn'] . "," . $_GET['mail'] . "," . $_GET['vzk'] . "," . md5($_GET['user']) . "," . md5($_GET['pass']) . ",?>";
  30. fputs($file, $string);
  31. fclose($file);
  32. echo "WebShop v.3 is nu met succes geïnstalleerd, verwijder install.php om misbruik te voorkomen!";
  33. echo "<br><br><a href=index.php>Klik hier om naar de webshop te gaan</a><br><br>";
  34. echo "<a href=admin.php>Klik hier om naar de admin te gaan</a>";
  35.  
  36. }
  37. echo "<Br><br>Copyright © Stefan Koenders 2005";
  38. ?>

deze komt van men desk top ik kan hem ook even van men site halen als dat handiger is

nemesiskoen edit: code tags?
Offline lasdesigner - 01/08/2005 11:02
Avatar van lasdesigner PHP beginner Misschien als er copyright op staat, mag je het niet gebruiken?
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.193s