login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

nieuwsscript V1 (nieuw probleem)

Offline Christiaan - 06/10/2004 17:45
Avatar van ChristiaanLid nieuwssysteem: http://www.site...amp;id=416/
website waar het draait: http://www.santonman.nl/test/havenfx.com.php/
---------------------
Ok, als je op de site kijkt, kun je zien dat het nieuwssysteem draait. Ik heb via de admin een testbericht gemaakt, maar die wordt niet weergegeven als ik nieuws.php include op de voorpagina. Het include script werkt goed; want de buttons (op fotoalbum na) werken ook goed.
Ik heb het Wijnand gevraagd, maar hij zo het zo niet weten. Dit kreeg ik terug:
Citaat:
ik weet zo niet wat het probleem is. Vrij lastig uit mijn hoofd, maar ik zou nog alles maar is goed na gaan kijken. Vooral de IsSet's en dergelijke.

Aangezien ik zelf niks van IsSet's weet, vraag ik jullie hulp om uit te zoeken waar de fout ligt.

9 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Dennisvb - 06/10/2004 17:52
Avatar van Dennisvb MySQL ver gevorderde Ik zie nergens een nieuws.php
Ik denk omdat je alles include dat je links niet goed zijn geworden, en dat alles dan weer niet-geincluded wordt geopend.
Offline Christiaan - 06/10/2004 17:54
Avatar van Christiaan Lid hier is ie;
  1. <?
  2. $ext = "php";
  3.  
  4. if(isset($_GET['pagina']) && file_exists($_GET['pagina'].".".$ext)){
  5. include($_GET['pagina'].".".$ext);
  6. } else {
  7. include("nieuws/nieuws.php");
  8. }
  9. ?>

Staat in havenfx.com.php
Offline Dennisvb - 06/10/2004 17:57
Avatar van Dennisvb MySQL ver gevorderde ok, maar kan je je probleem its beter omschrijven, want ik zie hier gewoon een 'normale' pagina waar niets mis mee is.
Offline cowbeast - 06/10/2004 19:42
Avatar van cowbeast Onbekend Jah er staat een mooi include scriptje bij scripts ga eens kijken!
Offline Dennisvb - 06/10/2004 19:45
Avatar van Dennisvb MySQL ver gevorderde @cowbeast: Misschien is het geen include probleem, ik denk dat het misschien daar aan ligt.Hij weet ook dat hier bij scripts include scripts te vinden zijn, en hij zegt ook dat hij er al 1 heeft.

Misschien eerst de hele topic doorlezen?
Offline Christiaan - 06/10/2004 19:45
Avatar van Christiaan Lid Is die ik gebruik niet goed genoeg dan? Klein maar functioneel. Ik denk eerder dat de fout in het nieuwssysteem zit...
Offline Dennisvb - 06/10/2004 19:46
Avatar van Dennisvb MySQL ver gevorderde Daarom zei ik: Defineer je fout was beter. Want ik zie geen fout
Offline Christiaan - 06/10/2004 19:49
Avatar van Christiaan Lid Ok, morgen zal ik de boel er nogmaals helemaal schoon opzetten, met een tijdelijke login; dan kunnen jullie erin zul je zien wat ik nu precies bedoel. goed?
Offline Dennisvb - 06/10/2004 19:51
Avatar van Dennisvb MySQL ver gevorderde is goed, want nu is het wat moeilijk kijken Morgen heb ik veel tussenuren, dus ik heb tijd zat om ernaar te kijken.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.264s