login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

script formulier wegschrijven

Offline webbiekvm - 20/07/2005 00:05
Avatar van webbiekvmNieuw lid Hoi ik ben opzoek na een script waarin je op formulier A gegevens moet invullen en vervolgens op formulier B de gegevens moet zien.

De gegevens op A mogen alleen ingevuld worden door een lid.
De gegevens op B mogen door iedereen ingezien worden.

Het is een flinke vraag dat weet ik maar ik speur nu al weken en kan niks vinden. Geen mailscript!

3 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Ibrahim - 20/07/2005 00:10
Avatar van Ibrahim PHP expert ik geef je een opstart script: wel aanpassen 

1. <?php
  2.  
  3.  
  4. if(!isset($_SESSION['user'])) {
  5.  
  6. echo 'u bent niet ingelogd';
  7. }
  8. else {
  9. //formulier A + waar je de gegevens indoet:
  10. }
  11. ?>

1. <?php
  2. //gegevens van B zonder session_start();
  3. ?>
Offline Thomas - 20/07/2005 08:02
Avatar van Thomas Moderator "De gegevens op B mogen door iedereen ingezien worden."

"Ingezien worden", dus niet "aangepast worden" ? Waarom moet het dan in een formulier ? Waarschijnlijk bedoel je dat de ingevulde gegevens afgedrukt worden op een pagina die door iedereen ingezien kan worden ?

Waar moeten de gegevens uit formulier A naar weggeschreven worden ? Een database (welke) ? Een tekstbestand ? Een XML-bestand ?
Wat voor informatie moet er in formulier A weggeschreven kunnen worden ?
Hoe identificeer je een gebruiker ?

Zoek eens tussen de nieuwssysteem scripts ?

Je kunt niet verwachten dat je hier een "script op maat" krijgt met zulke gebrekkige informatie.
Offline webbiekvm - 20/07/2005 22:51
Avatar van webbiekvm Nieuw lid sorry voor de slechte informatie. De bedoeling is dat in formulier A de gegevens worden ingevuld door een lid. in blad 2 of veld 2 hoe je het ook maar wilt noemen kun je dan als gast de gegevens opzoeken.

Bedoeling is dat het gaat om het plannen van oefenwedstrijden deze worden ingevuld op a en kunnen door iedereen bezocht en bekeken worden in B

Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.187s