login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Reactie Script !

Offline robbinonline - 29/06/2005 20:21 (laatste wijziging 29/06/2005 21:06)
Avatar van robbinonlineNieuw lid jongens ik zoek een script als ik dan zelf op mijn website www.robbinonline.nl een reactie kan plaaten zoals bij http://www.kladblog.com/ daar zie je onder elk nieuwsbericht comments staan me daar achter hoeveel reacties dr zijn maar ik wil nu niet afhankelijk zijn van derde m,aar zelf zo'n script hebben denk dat jullie de bedoleing nu wel snappen !

We can help me

7 antwoorden

Gesponsorde links
Offline BonMarche - 29/06/2005 20:46
Avatar van BonMarche PHP beginner leer php of download een script en neem de moeite om goed te lezen hoe je het moet installeren. bij de laatste moet je wel genoegen nemen met wat je hebt, een script wat perfect aan jouw wensen voldoet zul je niet snel vinden.
Offline robbinonline - 29/06/2005 21:06
Avatar van robbinonline Nieuw lid PLEase bekijk http://www.kladblog.com/ eens en zoeits wil k dan ook om reacties te plaatsen !!!
Offline Rens - 29/06/2005 21:10

Crew algemeen
Ik zou zeggen: leer PHP.
Je zult het toch nooit krijgen/downloaden precies zoals jij wilt.
Dus 100% naar jou wensen.
Als je PHP leert, kun je het zelf maken, en wel 100% naar jou wensen.
Offline BonMarche - 29/06/2005 21:11
Avatar van BonMarche PHP beginner en als je daar geen zin in hebt moet je zelf maar iets zoeken, dat gaan wij (ik in elk geval) niet voor je doen
Offline burdy92 - 29/06/2005 21:12
Avatar van burdy92 HTML interesse ffe neit zo onaardig man, je kunt best scripts krijgen wat wel aardig voor je is.. ik zou eens even rondkijken tussen de scripts hier of www.wmcty.nl is ook wel goed:) of www.phpfreakz.nl zie maar ffe;)
Offline BonMarche - 29/06/2005 21:22
Avatar van BonMarche PHP beginner wat nou onaardig. als ik net een leuke film heb gezien ga ik toch ook niet vragen of iemand anders iets soortgelijks wil uitzoeken. als je een standaard systeem zoekt of niet kieskeurig bent kun je idd wel wat vinden, maar toch...
Offline Geerios - 30/06/2005 12:09
Avatar van Geerios Onbekend @robbinonline: Ik wil anders wel een script voor je maken hoor, kep je al toegevoegd op msn . Ik wil het script wel helemaal naar jou wensen maken maar daar wil ik dan ook wat voor terug (hoeft niet perse geld!).

@burdy92: Vind ik ook!
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.162s