jongens ik zoek een script als ik dan zelf op mijn website www.robbinonline.nl een reactie kan plaaten zoals bij http://www.kladblog.com/ daar zie je onder elk nieuwsbericht comments staan me daar achter hoeveel reacties dr zijn maar ik wil nu niet afhankelijk zijn van derde m,aar zelf zo'n script hebben denk dat jullie de bedoleing nu wel snappen !
leer php of download een script en neem de moeite om goed te lezen hoe je het moet installeren. bij de laatste moet je wel genoegen nemen met wat je hebt, een script wat perfect aan jouw wensen voldoet zul je niet snel vinden.
Ik zou zeggen: leer PHP.
Je zult het toch nooit krijgen/downloaden precies zoals jij wilt.
Dus 100% naar jou wensen.
Als je PHP leert, kun je het zelf maken, en wel 100% naar jou wensen.
ffe neit zo onaardig man, je kunt best scripts krijgen wat wel aardig voor je is.. ik zou eens even rondkijken tussen de scripts hier of www.wmcty.nl is ook wel goed:) of www.phpfreakz.nl zie maar ffe;)
wat nou onaardig. als ik net een leuke film heb gezien ga ik toch ook niet vragen of iemand anders iets soortgelijks wil uitzoeken. als je een standaard systeem zoekt of niet kieskeurig bent kun je idd wel wat vinden, maar toch...
@robbinonline: Ik wil anders wel een script voor je maken hoor, kep je al toegevoegd op msn . Ik wil het script wel helemaal naar jou wensen maken maar daar wil ik dan ook wat voor terug (hoeft niet perse geld!).