login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Database

Offline RickyB - 12/06/2005 20:45
Avatar van RickyBOnbekend Hallo,
jullie vinden het waarscheinlijk wel dom van me!! maar ik weet niet wat mijn databasenaam is!!!!!!!:$
en ik heb al een hele tijd lopen zoeken en ik ben er al vanaf gisteravond mee bezig!

maar ik ben dus een ledensysteem aan 't maken nouja douwnloaden en dan moet ik config.php weiziggen!!
dus ik moet dan 3 dingen invullen!!
Citaat:
*localhost die staat er al
*me username
*me wachtwoord
*database naam

ik heb een site van planet internet (ik weet niet of dat ook in belgie bekend is!!)
hij kan geen php en mysql aan maar zadra alles het doet neem ik een site die dat wel kan!

alvast bedankt
RickyB;-)

6 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Ontani - 12/06/2005 20:50
Avatar van Ontani Gouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
je moet eerst een site vinden waar je je php bestanden kan uploaden en die een mysql database ondersteund. op de site zelf zal je dan informatie kunnen vinden over je database en hoe je ernaar connect.
Offline RickyB - 12/06/2005 20:51
Avatar van RickyB Onbekend ik had eerst members.lycos.nl/rickyb maar wat is dan mijn databasenaam?
Offline Cazey - 12/06/2005 20:52
Avatar van Cazey HTML interesse Neeej dat kan niet:D Planet heeft zeker weten geen php en mysql. Dus dat ledensysteem zal je ergens anders neer moeten planten. Lycos ofzo misschien??
Offline Ontani - 12/06/2005 20:55
Avatar van Ontani Gouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
dat kan je zien als je je inlogged, vraag me niet waar want ik heb nooit lycos gebruikt. het zal wel ergens onder een of andere menu staan.
dit moet je effe vragen aan iemand die bekend is met lycos accounts
Offline Cazey - 12/06/2005 21:03
Avatar van Cazey HTML interesse Het staat gewoon bij je controlpanel. Weet het niet precies meer maar met die interface van lycos vind je het altijd.
Offline RickyB - 12/06/2005 21:06
Avatar van RickyB Onbekend okee bedankt!
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.167s