login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Update fout.

Offline yannick - 11/06/2005 20:41
Avatar van yannickPHP interesse Hey,

ik krijg deze fout al ik mijn query wil uitvoeren

You have an error in your SQL syntax. Check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near ' blokken=`blokken`+, grond=`grond`+10, vrachtwagens=`vrachtwage

dit is mijn query
  1. <?
  2. mysql_query("UPDATE bedrijven SET geld=`geld`-".$_POST['kost'].", werknemers=`werknemers`+".$_POST['werknemer'].", blokken=`blokken`+".$_POST['blok'].", grond=`grond`+".$_POST['land'].", vrachtwagens=`vrachtwagens`+".$_POST['vrachtwagen'].", bedrijfwaarde=`bedrijfwaarde`+".$_POST['kost']." WHERE email='".$_SESSION['email']."'") or die(mysql_error());
  3. ?>

3 antwoorden

Gesponsorde links
Offline cracker - 11/06/2005 20:43 (laatste wijziging 11/06/2005 20:44)
Avatar van cracker Onbekend in een query kan je geen berekeningen uitvoeren dacht ik. 
denk er ook aan dat mySQL vele dialecten kent.
Offline yannick - 11/06/2005 20:46
Avatar van yannick PHP interesse http://www.site...p;id=169#3

hier wel 
Offline SvenP - 11/06/2005 20:58
  1. <?
  2. mysql_query("UPDATE `bedrijven` SET `geld`='geld'-".$_POST['kost'].", `werknemers`='werknemers'+".$_POST['werknemer'].", `blokken`='blokken'+".$_POST['blok'].", `grond`='grond'+".$_POST['land'].", `vrachtwagens`='vrachtwagens'+".$_POST['vrachtwagen'].", `bedrijfwaarde`='bedrijfwaarde'+".$_POST['kost']." WHERE `email`='".$_SESSION['email']."'") or die(mysql_error());
  3. ?>

zo zoudie het moeten doen denk ik.. ;)
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.225s