login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

**** Cookie

Offline Steven - 10/06/2005 20:32 (laatste wijziging 10/06/2005 20:33)
Avatar van StevenHTML interesse Heyz

ik zit nu al 3 uur te kloten maar het lukt me echt niet, hij wil die cookie maar niet setten :s, kan iemand mij aub helpen?

dit is de error:
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at e:\www\bmxlovers\spelhoek\index.php:7) in e:\www\bmxlovers\spelhoek\contact\contact.php on line 56

en op line 56 staat:
  1. setcookie('mailform',1,time()+($cSpam*60)); // cookie zetten tegen spam

verder staat er geen shit boven ob_start en wordt er geindigd met } onderaan de pagina... wat is de fout?

btw: http://vaartjes...na=contact

alvast bedankt, steven

6 antwoorden

Gesponsorde links
Offline BonMarche - 10/06/2005 20:37
Avatar van BonMarche PHP beginner je include contact.php in index.php, en in index.php is er al output vanaf regel 7. (das dus precies wat de foutmelding zegt, lezen kan ook geen kwaad)
Offline Steven - 10/06/2005 20:44
Avatar van Steven HTML interesse hmz, had ik al gekeken, alleen opent zich daar op die regel de <style> tag 
Offline BonMarche - 10/06/2005 20:46
Avatar van BonMarche PHP beginner echt waar??

DAT IS DUS OUTPUT

als mensen nou eens probeerden te begrijpen wat ze deden VOORDAT ze het deden en niet zomaar wat dingen kopieren en eventueel zelf wat prutsen en dan maar hopen dat het precies doet wat ze willen.
Offline Fenrir - 10/06/2005 20:49
Avatar van Fenrir PHP expert Zet bovenaan (HELEMAAL BOVENAAN, VÓÓR IEDERE HTMLCODE):
  1. <?php
  2. ?>
Offline BonMarche - 10/06/2005 20:51
Avatar van BonMarche PHP beginner of programmeer netjes. ob_start is daar namelijk totaal niet voor bedoeld.
Offline Steven - 10/06/2005 20:53
Avatar van Steven HTML interesse Ja dat had ik gedaan, alleen was even dit vergeten:

maar goed, hij set dus echt voor z'n levens dagen geen cookie, probeer maar eens...
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.204s