HTML interesse |
|
Ik gebruik een pagina systeem maar het lukt me daar steeds maar niet bij om naar de map te linken. Het pagina systeem staat in de root in het foto album in avatars/"de categorie" Dan zou eigenlijk het eigenlijk moeten werken als je als link zou gebruiken: index.php?pagina=avatars/index&album=muziek, lijkt mij. Maar als ik dat doe dan krijg ik Fout:
Het door u gevraagde album bestaat niet. Selecteer een album uit de lijst hieronder. En daar komen dan de mappen uit de wwwroot. Ik heb een stukje code uit het foto album hierneer gezet, mss snapt iemand het.
// Is er een niet bestaand album gevraagd...?
if ($album != "" && !is_dir($album)) {
// Foutmelding weergeven
echo "<h2>Fout:</h2>\n";
echo "<p>Het door u gevraagde album bestaat niet. Selecteer een album uit de lijst hieronder.</p>\n";
// Album leegmaken, zodat album-overzicht wordt weergegeven
$album = "";
}
// Is er geen (bestaand) album gevraagd...?
if ($album == "") {
// Overzicht van de albums geven...
echo "Avatars\n";
// Huidige directory openen
$maindir = "." ;
$mydir = opendir($maindir) ;
// Alle bestanden in de huidige directory doorlopen
while ($filename = readdir($mydir))
{
// Alle subdirectories in de huidige directory weergven met link...
if (is_dir($filename) && $filename != "." && $filename != "..") {
echo "<table colspan=\"2\" border=\"1\" bordercolor=\"f0f0f0\" borderstyle=\"dotted\">
// Is er een niet bestaand album gevraagd...? if ($album != "" && !is_dir($album)) { // Foutmelding weergeven echo "<p>Het door u gevraagde album bestaat niet. Selecteer een album uit de lijst hieronder.</p>\n"; // Album leegmaken, zodat album-overzicht wordt weergegeven $album = ""; } // Is er geen (bestaand) album gevraagd...? if ($album == "") { // Overzicht van de albums geven... // Huidige directory openen $maindir = "." ; // Alle bestanden in de huidige directory doorlopen while ($filename = readdir($mydir)) { // Alle subdirectories in de huidige directory weergven met link... if (is_dir($filename) && $filename != "." && $filename != "..") { echo "<table colspan=\"2\" border=\"1\" bordercolor=\"f0f0f0\" borderstyle=\"dotted\">
|